תהליך קבלה והרשמה לתואר שני

עליך לקרוא את תנאי הקבלה היטב ולבדוק התאמתך לתכנית בה הנך מתעניין. 
אנו ממליצים ליצור קשר עם מרכז המידע לקבלת מידע ובדיקת התאמה בטלפון- 1-800-30-10-80 או בדוא"ל ​ 
דמי הרישום אינם מוחזרים בשום מקרה.  

ההרשמה האינטרנטית מורכבת ממספר שלבים:
שלב א': מילוי טופס מקוון ותשלום דמי הרשמה בקישור המוצג למטה.

שלב ב':  לאחר קבלת אישור למייל האישי על ההרשמה במערכת, יש להיכנס לפורטל מועמד​
(שם המשתמש והסיסמה יוצגו בדוא"ל שתקבל עם סיום ההרשמה בטופס המקוון)
לשם המשך ההרשמה וצרוף האישורים הנדרשים.

שלב ג': בפורטל תתבקש להשלים את הרשמתך ולמלא שמות ממליצים, לפרט על הניסיון החינוכי/ניהולי (לא יידרש בהרשמה לתכנית "מוסמך בהוראה" M.Teach)
ולצרף את כל האישורים הבאים: 
  • תעודה של תואר ראשון+ גיליון ציונים מלא 
  • תעודת הוראה + גיליון ציונים מלא (לא נדרש במידה ונרשמת לתכנית "מוסמך בהוראה" M.Teach) 
  • אישורים על לימודים נוספים רלוונטיים, במידה ויש: תארים נוספים, קורס מנהלים, מאבחנים דידקטיים וכד'. 
  • צילום תעודת זהות.
  • תמונה.

שלב ד': לאחר שליחת כל האישורים הנדרשים, תקבל הודעה לדוא"ל האישי שלך על הרשמתך לתואר שני ממנהל הסטודנטים. 
   
לתשומת הלב!
תישקל רק פניית מועמד אשר הגיש/שלח את הטפסים במלואם וכן את כל האישורים הנדרשים.
בהצלחה!     ​