עבודת הגמר היישומית

בתכנית מתקיימים שני מסלולים של עבודת גמר.
מסלול מחקרי: מסלול ששיאו כתיבת תזה. הסטודנטים, שיעמדו בקריטריונים הנדרשים, קרי, ציון 85 ומעלה בשני קורסי המחקר, ציון 90 ומעלה בסמינריון בשנה א', ציון ממוצע 85 ומעלה בקורסי שנה א', המלצת מנחה הסמינריון והחלטת ועדת התיזה המכללתית, יוכלו לכתוב עבודת תזה (ראו בתקנון עבודות הגמר).
מסלול רגיל: מסלול ששיאו כתיבת עבודת גמר יישומית.
בתכנית מתקיימים שני מסלולים של עבודת גמר.

מסלול מחקרי: מסלול ששיאו כתיבת תזה. הסטודנטים, שיעמדו בקריטריונים הנדרשים, קרי, ציון 85 ומעלה בשני קורסי המחקר, ציון 90 ומעלה בסמינריון בשנה א', ציון ממוצע 85 ומעלה בקורסי שנה א', המלצת מנחה הסמינריון והחלטת ועדת התיזה המכללתית, יוכלו לכתוב עבודת תזה (ראו בתקנון עבודות הגמר).

מסלול רגיל: מסלול ששיאו כתיבת עבודת גמר יישומית.

מטרת עבודת הגמר היישומית היא לחקור שאלה המתעוררת במהלך תהליכי הלמידה וההכשרה. ההתבוננות בשאלה תיעשה באמצעות כלי מחקר והליכי מחקר ומסקנות הבדיקה יסייעו בידי הסטודנט כיועץ חינוכי בעתיד.

הקורס כתיבת עבודת גמר יישומית מיועד לליווי הכתיבה והביצוע של עבודת הגמר היישומית.
 
מעקב אחר התפתחות הלומדים
מדי שנה נערכות ישיבות הערכה של צוות מתוך המרצים והמדריכים בתכנית במטרה לאתר קשיים של הלומדים, הן מבחינה אקדמית והן מבחינת ההתפתחות האישית-פנימית. נערכות שיחות משוב עם הלומדים בעת הצורך במטרה להציע דרכים להתגברות על הקשיים. צוות המסלול רשאי להחליט בכל עת על הפסקת לימודים במקרים בהם נמצא כי הלומד/ת אינו מתאים מבחינה אישית או אקדמית למלא את תפקיד הייעוץ וזאת על פי הקריטריונים המקצועיים המקובלים באורנים.​



Footer Mobile