Contact Form

הסטודנטים שלנו

הסטודנטים של המחזור ב' מספרים למה הם בחרו במשעו"לים
​​​
 
רותם קליגר

בת 22 מחיפה.
בוגרת שנת שירות בעמותת בקהילה והתוכנית למנהיגות חברתית 'עמיתי ברונפמן'. כיום עובדת בעמותת 'נוע-תנוע' המקדמת תחבורה ציבורית בשבת. הבחירה במשעולים הייתה ממש מתבקשת בשבילי, במשך 5 שנים הדרכתי בתנועת הנוער צופי ים, עבדתי עם נערות דתיות בשנת השירות והרצון להיות מחנכת זורם לי בדם. את השירות הצבאי עשיתי בדובר צה"ל, שם התאהבתי במימד הפוליטי והבנתי שאני חייבת ללמוד בתוכנית שתשלב את שני התחומים.


 
שי פקר

בן 28, במקור מיבנה, כיום גר בחיפה.
בוגר הנוער העובד והלומד ועוסק בחינוך בלתי פורמלי מאז ועד היום. כיום, עובד כרכז פעילות אחריי לבגרות בחיפה. הגעתי למשעולים כי חיפשתי מסלול שיאפשר לי גם להמשיך לעסוק בתחום, גם ללמוד מתוך עשיה, ללמוד בצורה חברתית ולחדש לי בתחום החינוך והעשייה החברתית. ואז גיליתי שיש משהו שעושה את כל זה, מכוון לעשייה חברתית ומפגיש אותי יום יום עם עוד קבוצה של אנשים שעושים חינוך ורוצים גם להשפיע דרכו על החברה הישראלית.


 
סיון הורן

בת 23 מנשר.
מדריכה במכינה הקדם צבאית- 'גל'. בחרתי בתוכנית משעולים כיוון שהיא מעודדת חשיבה ביקורתית וערעור על מוסכמות. אין דבר חשוב מזה כשרוצים להשפיע ולשנות את פני החברה. אני מאמינה בשילוב של מחנכים בעלי מוטיבציה ככלי לשינוי של מערכת החינוך ובחינוך ככלי לשינוי פני החברה בארץ. התכנית משלבת את החינוך הבלתי פורמלי יחד עם עשייה חינוכית-פוליטית ובכך יוצרת אזרחים ומחנכים ביקורתיים וטובים יותר.


 
אור בן שמעון

בן 24 מנהריה.
בוגר תנועת השומר הצעיר, היום עובד כרכז הדרכה במועצה אזורית מטה אשר ובאיגי-ארגון הנוער הגאה. הגעתי למשעולים אחרי שהבנתי שחינוך הוא הכלי בו אני מאמין ליצירת שינוי במציאות בה אני חי. חיפשתי דרך ללמוד בצורה שתפרה אותי כאדם ולא רק כסטודנט, מסגרת שתאתגר אותי ותעניק לי את הדחיפה הנכונה להאמין בעצמי לעשות דברים גדולים. מאמין שההתקבצות של מחנכים ללימודים משותפים באקדמיה בצורה כל כך מאתגרת ומדויקת תייצר בעתיד הקרוב מהפכה אמתית בצורה בה אנו תופסים לימודי חינוך.


 
אוריה יובל

בן 26 מירושלים.
עובד בפיתוח קהילות וקבוצות במסלול הנח"ל של תנועת הצופים ובעמותת טנא ירושלמי. הגעתי למשעולים כי חיפשתי את הפלטפורמה לעבוד ולקבל ידע ומידע רלוונטי לי כאזרח וכמחנך. אני רואה בתוכנית משעולים כבסיס תודעתי, ערכי, חינוכי ואזרחי נחוץ לעבודה במרחב הציבורי.


 
יובל לוינסון

בת 22 מקריית חיים.
עשיתי שנת שירות ב'שומר הצעיר' ושירתתי בצבא כמאבחנת פסיכוטכנית. כיום מדריכה באחריי בשטח בקריית ביאליק. בחרתי במשעולים כי תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בחינוך ובחינוך בלתי פורמלי בפרט אבל ידעתי שארצה לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. אני באה מעולם התנועות הכחולות וחינוך פוליטי הרגיש לי תמיד כמו הדבר הנכון והחשוב לעשות.


 
שירה ראזר

בת 22, במקור מעצמון וכיום גרה בחיפה עם קאיה כלבתי האהובה.
עובדת כמנחה פדגוגית של מורות חיילות בעמותת אלומה. בחרתי במשעולים בגלל האפשרות ללמוד כקבוצה, התכנים האקדמיים המאתגרים וההכרח לשלב בין התאוריה למעשה.


 
תומר אליסיאן

בן 26, במקור מירושלים, היום חי בחיפה.
בוגר מכינת 'עין פרת' כחניך וכמדריך. הגעתי לתוכנית מתוך רצון להעשיר את עולם הידע שלי ככללי לעשייה החינוכית העתידית שלי. התכנית מאפשרת לי לבנות את עצמי ובמקביל ליישם את מה שאני לומד בעבודה בשטח. בנוסף, הלימודים בקבוצה הם ערך מוסף שאני מאוד מעריך.


 
אלי בארי

בן 27, נשוי ואב לשניים, חי בחיפה.
בוגר ישיבה ומחנך בלמוד תורה תשב"ר הרב ברכסים וכן בחינוך העצמאי. כיום פעיל בתא החרדי של מפלגת העבודה ובמגזר החרדי בכלל. אני מגיע מהעולם החרדי ומעולם החינוך החרדי. כבן למשפחה של מחנכים זהו מקומי הטבעי, הגעתי מתוך תחושת הבעירה הפנימית לעשות שינוי בחברה שלי ובכלל, ומתוך ההבנה ששינוי כזה יכול לבוא רק מתוך לימוד על עצמי ועל הכוחות שמשנים את פני החברה. משעולים היא מקום טוב להתחיל בו.

 
גל ישראלי

בן 26 מקיבוץ ראש הנקרה.
שם הדרכתי את הנוער במשך שנתיים, כיום גר באלרואי ומדריך קבוצת ש"ש ביקנעם במסגרת עמותת שחרות.
הגעתי למשעולים בכדי לגבש את הזהות הפוליטית שלי ולרכוש כלים לעבודה חברתית-קהילתית.
התכנים מעניינים בטירוף וכך גם האנשים בקבוצה.

 
גילי רמון

בת 22, גרה בירושלים.
בוגרת תנועת הצופים, שנת שירות בשבט 'איתן' בתל אביב וגרעין נח"ל.
כיום עובדת בתנועת הצופים ומדריכה גרעין נח"ל.
בחרתי להגיע למשעולים מתוך הרצון ללמוד ולהבין תופעות חברתיות לעומקן. אנשי חינוך לא יכולים להתנתק מהשטח וממקום עבודתם, בזכות משעולים הבנתי שאם אני מעוניינת להפוך לאדם פוליטי יותר, עליי לקבל תמונת מצב יותר מורכבת במקביל לעבודה החינוכית שלי.

 
הילה פארן

בת 25 מירושלים.
בוגרת מדרשת עמית באר בירוחם, מדריכה לשעבר במכינת 'עלמה'-מכינה למנהיגות נשית וכיום מדריכה שיקומית בדיור מוגן לנשים של מכון סאמיט.
בחרתי במשעולים כי בעייני השילוב בין עשייה ללימודים מפרה ומוסיף אחד לשני. מגוון הנושאים הרחב שאותו לומדים בתוכנית מאפשר לי להעמיק את הידע שלי וליישם אותו במקום עבודתי.
בנוסף הכח הקבוצתי מעשיר את סביבת הלמידה ונותן מנוף לעשייה בשטח.

 
מתי בן אהרן

בן 28, יליד ותושב קיבוץ הרדוף שבעמק יזרעאל.
איש חינוך, יזם ופעיל שלום ואיכות הסביבה.
באתי לתוכנית משעולים על מנת לחזק את הבסיס האקדמי והחינוכי-פוליטי עליו אני נשען מתוך הבנה כי התכנית מאפשרת פעילות ומקום לגיבוש ערכים אלו תוך דיאלוג קבוצתי וביקורת בונה.

 
נריה כהנא

בת 24, במקור מקיבוץ בית העמק וכיום מתגוררת בכפר סבא.
עשיתי שנת שירות בכפר הנוער 'בית השנטי במדבר' וכעת עובדת בעמותת 'נירים בשכונות' בכפר סבא. בחרתי בתוכנית משעולים כיוון שעסקתי בחינוך רוב חיי ויש לי את הרצון ללמוד ולהתפתח בתחום החינוך הבלתי פורמלי וכן לגבש לעצמי תפיסה חינוכית-פוליטית המבוססת על הבנת המציאות המורכבת במדינת ישראל. התוכנית נותנת לנו הזדמנות להיחשף למציאות, כל אחד בעבודתו החינוכית-חברתית, תוך כדי שיתוף, לימוד, פיתוח ועיבוד של המציאות, בשיעורים ובזמני הקבוצה.

 
רון בארי

בן 25 מבנימינה, חי היום במושב בית חנניה.
בוגר מכינת בני ציון בתל אביב, מדריך במסע ישראלי ורכז נוער בבית חנניה. בחרתי במשעולים בזכות השילוב בין הפורמלי לבלתי-פורמלי, שני העולמות החינוכיים העיקריים של בני הנוער בישראל, ובזכות העובדה שהתוכנית משלבת עשייה כערך מוביל. בתפיסה שלי אי אפשר ללמוד רק באמצעות הכיתה והמסך אלא גם ובעיקר בעבודה דרך השטח והרגליים.

 
בן ירקוני

בן 25 ממצפה אבי"ב.
כיום עובד כרכז נוער בישובים שכניה-קורנית. בוגר ארגון lead, ושנת שירות בבית השנטי במדבר. בחרתי בתוכנית משעולים כי אני מאמין בחינוך הבלתי פורמאלי. הלימוד של הנושאים החברתיים-פוליטיים עוזר לי להעמיק את הבחירה להיות מחנך ולקשור את עצמי לחברה הישראלית. בנוסף אני מאוד מאמין בגישה שמחברת ומקשרת בין הלימודים לשדה העשייה החינוכי ולמעשה יותר הפרייה של שניהם.

 
ירדן ברוך

בת 26 מקיבוץ בית גוברין, היום גרה בחיפה.
התחנכתי בתנועת הנוער 'המחנות העולים' ושם גם הדרכתי בשנת שירות. היום עובדת כמדריכה שיקומית לפגועי נפש צעירים. בחרתי ללמוד בתוכנית משעולים בגלל האהבה שלי לחינוך ובכלל האמונה שהוא הדרך הטובה ביותר לתקן את החברה שלנו, רק דרך חינוך נוכל לעזור לנוער להיות מועצם, משנה מציאות, מעורב. משעולים הייתה מבחינתי המסגרת שהבינה את התפישה שממנה בחרתי בחינוך באופן המדויק ביותר.


Footer Mobile
לימודי מנהיגות בחינוך