אווהזוהר- המורה המקצועי כ"מבוגר משמעותי" לתלמידיםבסיכון והדרה
(הצעה למודלשל סדנת עמיתים)-( עבודת גמר יישומית)
דגניתהדר- הטמעת כישורי חיים בקרב תלמידי י"ב בכפר הנוערמרחבים נווה עמיאל, והכנתם לפרידה ולשירות צבאי מועיל- (עבודת גמר יישומית)
דאהראבו רומי- המורה המצליח בקרב נוער מנותק.(עבודת גמר)
הילהשטרסברג- פיתוח תוכנית התערבות בנושא זוגיות בריאה לבנות דתיות\חרדיותבסיכון
הנשענתעל מקורות פסיכולוגיים ותורניים.(עבודת גמר יישומית).
רבידלאופר, פלד- החונכות בבי"ס דמוקרטי ככלי להכלה (עבודתגמר יישומית)
אמסלם רמי-'צעירים חסרי מנוח'-מחקר מעקב .בחינת מצבם שלבוגרי מעון 'גיל עם' לאחר שסיימו את התחנכותם במעון בין השנים 2012-2004. (עבודתגמר)