אורין, ש' ורביד, ר' (2019). "אני שוקלת כעת את המילים שלי לפני שאני מתייגת אנשים" – חווית ההתנסות של סטודנטים לחינוך בהעברת שיעור בנושא "רב-תרבותיות, גזענות ודעות קדומות", רב-גוונים בחינוך, 18(5), 164-190. אורין, ש' ובן-אשר, ס' (2018). הנחיית הורים בקבוצות הדרכה – יישום עקרונות השיח הדמוקרטי-דליברטיבי, מקבץ, 23(2),7-26. אורין, ש' (2018). חינוך דליברטיבי. לקסיקיי, 9, 14-13. אורין, ש' (2017). תחושת השייכות בקרב נוער בסיכון לנשירה – דרכים לביסוסה על פי הגישה האדלריאנית, מניתוק לשילוב, 20, 36-19. אורין, ש' (2012). הגלובליזציה והשפעתה על קבוצות הדרכה להורים בישראל ובארה"ב, אסופת מאמרים בתחום הורים ומשפחה למנחי קבוצות הורים ולאנשי מקצוע. דליה, הופשטטר ורינה, כהן (עורכות). הוצאת משרד החינוך והמועצה הציבורית להורים בישראל, ירושלים, (עמ' 198-211). אורין, ש' (1997). "צניעות יפה לכל" - דפוסי תקשורת וסוציאליזציה של בנות חרדיות, בלשנות עברית, 42, 1-19.
Meler, T., Barselai-Shaham, Y., & Oryan, S. (2024). First and continuing generation Jewish and Arab-Palestinian female students in Israeli peripheral college: a comparative perspective. Diaspora, Indigenous, and Minority Education. DOI: 10.1080/15595692.2024.2304048
Oryan, S.(2021). The Sense of Belonging Among Youths at Risk to
Dropout: Practics toDevelop it According to Adlerian Theory. The Connection: the NASAPnewsletter. October issue.https://www.nasap.news/.
,Oryan, S. & Ravid, R. (2019). The experiences of Israeli pre-service teachers delivering a study unit on multi-culturalism, racism and prejudice . Teaching and teacher education 86. https://doi.org/10.1016/j.tate.2019.102911 Oryan, S. & Ben-Asher, S. (2019). Deliberative Democratic Discourse in Adlerian Parentin Classes in Israel: Ideology and Implementation, The journal of Individual Psychology. 75 (1),3-26 . Oryan, S. (2014). Democratic parenting: Parental interpretation of parent education messages in the USA and Israel. International Journal about Parents in Education, 8(1), 34-4 Oryan, S. (2014). The family council: Different styles of family deliberation in two cultures, The journal of Individual Psychology, 70(2), pp.128-147. Oryan, S. & Gastil, J. (2013). Democratic parenting: Paradoxical messages in democratic parent education theories, International Review of Education, 59, 113-129.