אתר דרושים במכללת אורנים בקרית טבעון

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.

מנהל/ת אחזקה במכללה 
100% משרה, כפוף למנהל התפעול
ניהול צוות האחזקה במטרה לספק אחזקה שוטפת ומניעתית במכללה, תוך עמידה בלוחות זמנים.
​כותרת המשרה

  • אחריות כוללת על כל תחומי האחזקה במכללה ובמעונות
  • בניית תוכנית אחזקה רב שנתית יחד עם מנהל התפעול וניהולה.
  • פיקוח ובקרה על ביצוע משימות עובדי האחזקה.
  • ניהול תקלות ותיעדוף משימות.
  • השתתפות בעבודה בשטח עם העובדים.
  • אחריות על תיעוד פעולות האחזקה במחשב 

הגדרת התפקיד

  • השכלה וידע טכני במסגרות, אינסטלציה, נגרות, עבודות גבס, צבע וכו'
  • ניסיון בניהול מערך עובדים קודם לפחות 3 שנים- יתרון במוסדות ציבור.
  • בעל/ת תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת התמודדות עם קונפליקטים ופתרון בעיות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות .
  • בעל/ת יחסים בינאישיים מעולים.
  • שליטה במערכות מחשב.
  • רישיון חשמלאי/ת- יתרון
  • כוננות וזמינות גם בשעות הערב ומתן פתרונות בהתאם.
  • ידע והיכרות עם חוקי הבטיחות בעבודה.
  • השתתפות פעילה בעבודות השונות יחד עם אנשי האחזקה.

דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-124 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

עובד/ת ניקיון למעבדה בכימיה וזואולוגיה
50% משרה מנהלית, בכפיפות למנהל בית מרגולין.

​כותרת המשרה
לבית מרגולין, מרכז המעבדות של מכללת אורנים, דרוש עובד/ת ניקיון למעבדה בכימיה, אחראי/ת על ניקון המעבדות והמחסנים ושטיפת הכלים. 
​תיאור התפקיד

  • ניקיון מעבדות סטודנטים: ניקיון רצפה, שולחנות עבודה, מנדפים  פינוי זבל, אבק, ארונות ועוד
  • ניקיון מעבדות הכנה: ניקיון רצפה, שולחנות עבודה, מנדפים  פינוי זבל , אבק, ארונות ועוד
  • שטיפת כלים: שטיפת כלים במדיח ו/או ידנית בהתאם לכלים, יבוש והחזרה למקום האחסון
  • מחסני כימיקלים: ניקיון יסודי של המחסנים, כולל בקבוקים, גיגיות, מדפים וכו'
הגדרת התפקיד
  • יחסי אנוש טובים
  • שליטה מאלה בשפה העברית

דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-115 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת אקדמי/ת מרכז שירות לסטודנט 
50% משרה, בכפוף לאחראית מרכז שירות לסטודנט 

​כותרת המשרה
  • מתן מענה מקיף וטיפול שוטף בסטודנטים שונים: מענה טלפוני, באמצעים מקוונים ופרונטאלי:
  • מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים, רבים ומגוונים  במהלך לימודיהם.
  • ליווי ותמיכה במערכות השונות, כולל תמיכה טכנית.
  • ממשקי עבודה רבים מול גורמים שונים במכללה: מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים, דיקנאט הסטודנטים, שכר לימוד ועוד. 
  • עזרה והתמצאות ברחבי הקמפוס.
הגדרות התפקיד
  • תואר ראשון
  • יכולת למידה מהירה.
  • תקשורת בינאישית טובה מאד.
  • ניסיון רלוונטי.
  • גישה שירותית.
  • סבלנות ואדיבות.
  • ראייה מערכתית ורחבה.
  • יכולה עבודה בצוות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • גישה טכנית / התמצאות טכנולוגית רחבה.
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-116 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

מנהל/ת מעונות הסטודנטים/יות
בהיקף של 60% משרה: 3 ימי עבודה מלאים בשבוע וזמינות בעת הצורך בסופי שבוע, ומחוץ לשעות העבודה. 

תאור המשרה:
מנהל/ת מעונות הסטודנטים/יות במכללת אורנים 
אחריות לניהול המעונות: מערכת של דיור בקמפוס המכללה העומדת לרשות הסטודנטים. אחריות לניהול הפיזי, החברתי, הציבורי, במרחב רב תרבותי, דאגה לשלום הסטודנטים, עיסוק בסוגיות בריאות, נגישות, הסדרי אירוח, חברה ורווחה. 
​כותרת המשרה

אחריות כוללת לניהול מעונות הסטודנטים: קבלת סטודנטים, שיבוץ לחדרים, התאמת נגישות, הסדרי אירוח, קשר עם ספקים, אחזקה ובטחון, פתרון בעיות שוטפות בתיאום מערכות המכללה. אחריות לעריכת ביקורות שוטפות, שיפוצים נדרשים וניהול תקציב.  

ניהול צוות רכזים/ות, אחריות לפיתוח מרחבים ציבוריים זמינים, רב תרבותיים ומותאמים לסטודנטים ולצרכיהם, ייזום פרויקטים בתחומי החברה והתרבות עם הדיירים ועבורם, קידום ודאגה לרווחת הדיירים ושלומם, זמינות לפתרון קונפליקטים ולניהול משברי בריאות, רווחה וחירום מכל סוג.    


הגדרות התפקיד
  • תואר ראשון לפחות בתחומי החינוך, בריאות הציבור, רווחה או עבודה סוציאלית (עדיפות לבעלי/ות תואר שני).
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מערכת ציבורית  
(עדיפות לבעלי ניסיון בפנימיות, כפרי נוער וכו').
  • כישורי תקשורת בין אישית, פתרון בעיות ועבודת צוות טובים מאוד.
  • יתרון למועמדים/ות דוברי/ות ערבית כשפת אם. 
  • פניות למילוי התפקיד בהיקף של 60% משרה: 3 ימי עבודה מלאים בשבוע וזמינות בעת הצורך בסופי שבוע, ומחוץ לשעות העבודה. 
 דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-107 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז\ת חינוכי לתוכניות קשר בין ישראל ליהדות התפוצות
70% משרה בכפיפות לסגנית מנהל ביה"ס הבינלאומי

​כותרת המשרה

בית הספר הבינלאומי במכללת אורנים עוסק מזה שנים בחינוך לעמיות יהודית ולקשר שבין ישראל ליהדות העולם. במסגרת עשייה זו אנו מתמחים בליווי קשרי בתי ספר בין ישראל וקהילות שונות ומגוונות בעולם. תכניות הקשר שמות דגש על דיאלוג אישי וחינוכי בין הצוותים החינוכיים, בניית תכניות לימודים משותפות ומפגש. 
מזה כ- 15 שנה בית הספר מלווה חינוכית ופדגוגית את העשייה החינוכית בשותפות חיפה בוסטון בדגש על קשרי בתי ספר ופרויקטים חינוכיים לפלחי אוכלוסייה שונים בחיפה ובבוסטון. 

תאור התפקיד

עבודת ליווי וייעוץ לבתי הספר בחיפה (כ- 20 בתי ספר בחיפה)

עבודת ליווי וייעוץ צמודה עם מנהלים ומורים בבתי הספר בהובלת תכניות הקשר עם בוסטון בדגש על: הגדרת חזון, מטרות ומסגרת לתכניות הקשר, בניית תכנית חינוכית משותפת, קשר עם השותפים בבוסטון, ארגון משלחות תלמידים בחיפה ובבוסטון, בניית תקציב ועוד... 
פיתוח צוות מקצועי ומיומן בביה"ס להובלת תכנית הקשר.
תקציבים - ניהול תקציב הפרויקט של האגף ושל בתי הספר (ליווי בי"ס בהגשת הבקשות ופיקוח על הדיווח בסוף השנה)
  • העברת סדנאות בבתי"ס בחיפה (הורים ותלמידים) בנושאים של זהות יהודית ועמיות יהודית 
  • בניית השתלמויות והכשרות לצוותים החינוכיים בחיפה ובבוסטון בתחום של זהות ועמיות יהודית 
  • הובלת משלחות צוותים חינוכיים לבוסטון ואירוח צוותים מקבילים בחיפה 
  • עבודה שוטפת עם חברי ועדת חינוך של שותפות חיפה בוסטון (מתנדבים) בחיפה ובבוסטון.
  • תכנון, הובלה והוצאה לפועל של צוות היגוי משותף לחיפה ולבוסטון (אחת לשנה) 
  • יצירת שיתופי פעולה עם עריית חיפה וארגונים חינוכיים המעורבים בעשייה החינוכית.   
  • נסיעות לבוסטון (1 במהלך השנה)

הגדרת התפקיד

  • ניסיון בליווי פדגוגי וחינוכי של מורים ומנהלי בתי ספר 
  • ידע בזהות, עמיות, היסטוריה ותרבות יהודית ישראלית
  • ניסיון בהנחיה והדרכת קבוצות 
  • ניסיון בבניית תכניות לימודים
  • עצמאות ויוזמה, כושר ארגון, יכולת עמידה בלחץ
  • יחסי אנוש מצוינים, סבלנות וסובלנות
  • גמישות בשעות העבודה
  • עברית ואנגלית (דיבור וכתיבה) ברמה גבוהה - חובה

דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-123 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

ספרן /ית מידען /ית למדור יעץ הדרכה
בכפיפות למנהל מחלקת יעץ
60% משרה

​כותרת המשרה
  • מתן שרותי מידע לקוראים, תוך שימוש במערכות חיפוש מתקדמות.
  • העברת הדרכות בשימוש במשאבי הספרייה ובמאגרי מידע מובילים בעולם, ליחידים ולקבוצות.
  • השתלבות בצוות מקצועי, סיוע בפיתוח שירותי יעץ.
  • ביצוע מטלות ספרניות נוספות עפ"י הצורך.
הגדרות התפקיד
  • השכלה - תואר שני בספרנות / מידענות.
  • שליטה  והתמצאות טובה בקטלוג פרימו, מפתח חיפה, ובמאגרי המידע האקדמיים השונים בעברית ובאנגלית.
  • יכולת עמידה מול קהל ויכולת הדרכה.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה וביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.
  • מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ואינטרנט.
  • ניסיון בעבודה בספריה / במדור הדרכה וייעץ – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות, תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-74 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז.ת כספים - לביה"ס הבינלאומי
משרה זמנית, 50% משרה
​כותרת המשרה
במסגרת התפקיד, אחריות על התחומים הבאים:
תקציב
  • בניית תקציב ביה"ס הבינלאומי 
  • בקרה ומעקב שוטף על ביצוע תקציבי, הפקת דוחות ביצוע שלישוניים
  • מתן מענה כללי/תקציבי בבניית תכנית עבודה שנתית
  • בניית הצעות לתכניות חדשות
  • בניה, תמחור בקרה ודיווח של תקציבי הפרויקטים השונים
  • התאמת כ"א לפרויקטים – היקף משרה
  • כתיבת הצעות מחיר וקולות קוראים
כספים
  • דיווח כספי להנהלת ביה"ס הבינלאומי ומכללת אורנים
  • מעקב גביה
  • הפקת חשבוניות
  • הפקת דו"חות ביצוע לפרויקטים וקרנות 
  • אחריות על חתימה על חוזים
  • אישור כל ההוצאות של ביה"ס
  • עבודה שוטפת מול מחלקת כספים 
  • עבודה פיננסית מול הלקוחות השונים
  • טיפול בדו"חות קופה קטנה
  • טיפול כספי בנסיעות עבודה לחו"ל
הגדרת תפקיד​
  • תואר ראשון  - חובה, תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, ניהול) – יתרון משמעותי
  • ניסיון בבניית תקציבים עבור תכניות מגוונות 
  • ניסיון בניהול תקציב באופן שוטף
  • עברית - ברמת שפת אם 
  • אנגלית (דיבור וכתיבה) – ברמה גבוהה
  • יכולת בינאישית גבוהה ורצון לעבודה בצוות
  • רמת ארגון וסדר גבוהה במיוחד
  • עצמאות ויוזמה, כושר ארגון, יכולת עמידה בלחץ
  • דייקנות וירידה לפרטים 
  • המכללה ממוקמת בקריית טבעון
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-112 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

יועץ/ת לימודים - במרכז מידע, מחלקת שיווק
100% משרה

​כותרת המשרה
  • מענה טלפוני למתעניינים בלימודים.
  • פגישות יעוץ אישיות פרונטליות
  • השתתפות באירועים שיווקיים המתקיימים במכללה ומחוצה לה.
  • עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
הגדרת התפקיד​
  • תואר ראשון -  חובה
  • ניסיון במכירות טלפוני/פרונטאלי
  • יכולת ביטוי גבוהה
  • ביצוע מספר משימות במקביל
  • סדר וארגון גבוהים
  • שליטה בערבית ועברית ברמה גבוהה - יתרון
דרישות התפקיד

  • תודעת שירות גבוהה
  • עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה בצוות.
עוגני התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-122 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

מנהל/ת פיתוח עסקי
100% משרה, בכפיפות למנהל מרכז ק.מ.ה.
​כותרת המשרה
המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) במכללת אורנים הוא הגוף החוץ אקדמי של המכללה. 
במסגרת המרכז פועלות תוכניות הכשרה ופיתוח אישי ומקצועי של משרד החינוך ומשרד העבודה, לימודי חוץ והמשך, עבודה ברשויות, מרכז יזמות ועוד.
העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים. 
אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק  החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות בינאישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית -  
ייתכן והמשרה מיועדת לכם.
תיאור התפקיד 
ניהול שוטף ואחריות על תהליכי השיווק הקשורים לתוכניות ופעילויות ק.מ.ה כגון:
  • ניהול קמפיינים במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות ובערוצים נוספים
  • אחריות על הפקת חומרים שיווקיים
  • יצירה והובלה של שותפויות מול גופים מוניציפאליים, עסקיים ועמותות
  • איתור ופיתוח תוכניות חדשות ללימודי חוץ
הגדרת התפקיד

  • ניסיון מעשי ומוכח בניהול קמפיינים-רצוי בתחום ההשכלה
  • יכולת וניסיון בניהול מו"מ בדרגים גבוהים
  • יכולת עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  • יוזמה, פרואקטיביות וראש גדול
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, שירותיות
  • תואר ראשון לפחות- רצוי תואר שני
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, שירותיות
  • תואר ראשון לפחות- רצוי תואר שני
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-104 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז.ת הדרכה בעתודה הפיקודית במרכז ק.מ.ה
100% משרה, בכפוף לראשת התכנית בק.מ.ה
​כותרת המשרה
מכללת אורנים שותפה למשטרת ישראל בהפעלת תכנית העתודה הפיקודית, שמטרתה הכנת צוערי משטרה מהחברה הערבית לקורס קצינים ותפקידי פיקוד. לשם כך, המכללה מפעילה סגל אזרחי (ראש צוות + 2 רכזות הדרכה) העובדים יחד עם הסגל המשטרתי של התכנית. 
התכנית שמה דגש על טיפוח מנהיגות, שיפור מיומנויות והרחבת אופקים.
תיאור התפקיד 

  • לימוד והנחיית הצוערים במגוון נושאים, כגון: מנהיגות, קהילה, מיומנויות אישיות ובין-אישיות, שפה, מיומנויות מחשב וכו' בהתאם לסילבוס הקורס.
  • חניכה ופיתוח אישי של הצוערים.
  • פיתוח ובניית מערכי שיעור / תרגילים / סמינרים / עבודות חקר וכד'.
  • ליווי הצוערים בכל פעילויות התכנית.

הגדרת התפקיד

  • תואר אקדמי של מוסד מוכר בתחומים: 
עבודה סוציאלית / פסיכולוגיה / אימון (קואוצ'ינג) / יעוץ ארגוני
  • ניסיון חינוכי של לפחות שלוש שנים בין השנים 2017-2020
  • ניסיון של שנה לפחות בתהליכי ליווי ופיתוח אישי.
  • ניסיון בעבודה במערכות ביטחוניות בתחום החינוך וההדרכה – יתרון.
  • מיומנויות בין-אישיות גבוהות.
  • נכונות לעבודה מאומצת בשעות גמישות.
  • שליטה מלאה בשפה העברית, ערבית - יתרון
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-121 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
- רכז/ת מנהלי לתוכניות חינוך ולימודי חוץ – מנהל סטודנטים - ק.מ.ה
100% התחלה מיידית!, בכפוף למנהלת מנהל סטודנטים לימודי חוץ.
​כותרת המשרה
מנהל הסטודנטים במרכז ק.מ.ה נותן מענה לעשרות אלפי מתעניינים, אלפי סטודנטים, ומרצים בעשרות תכניות, ביניהן תוכניות חינוך ותוכניות משרד העבודה. 
להשתלבות במערך זה, דרוש/ה רכז/ת מנהלי/ת לתוכניות חינוך ולימודי חוץ במנהל סטודנטים. 
המועמד/ת יהיה בעל/ת אוריינטציה גבוהה לאדמיניסטרציה, יכולת ארגון, אוריינטציה שיווקית, יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ונכונות להשתלבות בצוות איכותי. 
תיאור התפקיד 

  • מתן מענה שיווקי ומכירתי למתעניינים בלימודי חוץ.
  • מתן מענה מנהלי אקדמי לסטודנטים ורכזי תוכניות.
  • ליווי מנהלי/אדמיניסטרטיבי לתוכניות השונות בלימודי חוץ אורנים.
  • מתן מידע למתעניינים על תוכניות הלימוד, תכנים, מועדים, שכ"ל ועוד...
  • סיוע בבנייה והוצאה לפועל של תוכניות לימוד כולל פתיחתם במערכות המחשוב, שיבוץ חדרים, זימון לראיונות ומעקב אחרי התקדמות התוכניות.
  • מתן שירותים מנהליים לסטודנטים, למרצים ולרכזי התוכניות ברמה הגבוהה ביותר.
  • שליטה מלאה בתוכניות הלימוד ע"י תוכנת "מכלול", עבודה על יישומי אופיס וכן על תוכנת משרדית.

הגדרת התפקיד

  • בעל/ת תואר ראשון לפחות.
  • ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה אדמיניסטרטיבית/ מנהלתית. 
  • ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה שיווקית ומכירתית-יתרון
  • ניסיון והכרות עם תוכנות מערכתיות (כגון: מכלול, אופיס).
  • "ראש גדול" ויכולת ללמידה מהירה.
  • יכולת השתלבות בצוות איכותי ודינאמי.
  • הכרות עם מוסדות אקדמיים ומשרדי ממשלה – יתרון
  • סדר וארגון מהמעלה הראשונה.
  • יכולת בין אישית ותקשורתיות, יחסי אנוש מעולים.
  • גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרו אקטיביות , ראש גדול .
  • גמישות בשעות העבודה והתאמה לעונתיות – עיקר העומס הנו בחודשים יוני-דצמבר.
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-120 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)


Footer Mobile