דרושים באורנים

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.

תיאור תפקיד כללי

מנתח/ת מערכות

הגדרת תפקיד

לארגון גדול ומוביל באזור טבעון
דרוש/ה מנתח/ת מערכת לעבודה בצוות, בסביבה דינאמית, במחלקת מערכות מידע.
הובלה והטמעת תהליכים אירגוניים במערכות המידע וה BI.
ניתוח דרישות, הבנת הצרכים ועבודה שוטפת עם המשתמשים ומול הספקים

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון במערכות מידע/תעשיה וניהול/מדעי המחשב

  • לפחות 2 שנות ניסיון בניתוח מערכות ו/או תכנות במערכות מידע

  • ידע וניסיון ב SQL ובסיסי נתונים

  • ניסיון ביישום והטמעת מערכות BI – יתרון משמעותי

  • יכולת עבודה בצוות

  • יכולת אנליטית גבוהה

  • ראש גדול, ראייה מערכתית, יוזמה ועצמאות
  • תודעת שירות גבוהה וכישורים בינאישיים מצוינים.

היקף משרה

100% משרה

הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת cv@oranim.ac.il  (נא לציין בשליחה - קוד משרה 46-JB )
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​

תיאור התפקיד דרושים עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות ועובדי/ת חצר
הגדרת תפקיד

עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות
ימי עבודה- א'-ה'
בין השעות עבודה 15:30-20:30

דרוש/ה עובדי/ות חצר
בין השעות  08:00-16:30

הגשת מועמדות​ ​
לפרטים יש לפנות לסמי בטלפון: 054-2268056

רכז/ת מנהלי/ת לתוכניות חינוך ולימודי חוץ - 100% משרה
המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (ק.מ.ה) באורנים
​כותרת המשרה

מנהל הסטודנטים במרכז ק.מ.ה נותן מענה לעשרות אלפי מתעניינים, אלפי סטודנטים, ומרצים בעשרות תכניות, ביניהן תוכניות חינוך ותוכניות משרד העבודה

להשתלבות בעמדת מפתח במערך זה, דרוש/ה רכז/ת מנהלי לתוכניות חינוך ולימודי חוץ במנהל סטודנטים
המועמד/ת יהיה בעל/ת אוריינטציה גבוהה לאדמיניסטרציה, יכולת ארגון, יכולת בינאישית גבוהה לקיום קשר עם ארגונים ומשרדים ממשלתיים, יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ונכונות להשתלבות בצוות איכותי

תיאור התפקיד

  • מתן מענה מנהלי אקדמי לסטודנטים ורכזי תכניות
  • קיום קשר שוטף עם ארגונים ומשרדי ממשלה רלוונטיים. (כגון משרד העבודה, משרד החינוך וכו')
  • ליווי מנהלי/אדמיניסטרטיבי לתוכניות השונות בלימודי חוץ אורנים בכלל ולתוכניות בתחום החינוך ולתוכניות בית הספר לגיל הרך בפרט.
  • מתן מידע למתעניינים על תוכניות הלימוד, תכנים, מועדים, שכ"ל ועוד
  • סיוע בבנייה והוצאה לפועל של תוכניות לימוד כולל פתיחתם במערכות המחשוב, שיבוץ חדרים, זימון לראיונות ומעקב אחרי התקדמות התוכניות
  • מתן שירותים מנהליים  לסטודנטים, למרצים ולרכזי התוכניות ברמה הגבוהה ביותר
  • שליטה מלאה בתוכניות הלימוד ע"י תוכנת "מכלול", עבודה על יישומי אופיס וכן על תוכנת משרדית.
הגדרת תפקיד
  • בעל/ת תואר ראשון לפחות
  • ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה אדמיניסטרטיבית/ מנהלתית
  • ניסיון והכרות עם תוכנות מערכתיות (כגון: מכלול, SAP )
  • "ראש גדול" ופתיחות ללמידה מהירה
  • יכולת השתלבות בצוות איכותי ושאפתן
  • הכרות עם מוסדות אקדמיים ומשרדי ממשלה – יתרון
  • יכולת אנליטית
  • סדר וארגון מהמעלה הראשונה
  • יכולת בין אישית ותקשורתיות, יחסי אנוש מעולים, כולל מול גורמים בכירים בארגון ומול גורמי חוץ כגון משרדי ממשלה
  • גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרו אקטיביות , ראש גדול
  • גמישות בשעות העבודה והתאמה לעונתיות – עיקר העומס הנו בחודשים יוני-דצמבר
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-42 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים

60%  משרה
עם אפשרות להרחבה בהמשך
​כותרת המשרה

במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) במכללת אורנים פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, ובכלל זה פעילות מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים.
במסגרת "השדה החינוכי" במרכז ק.מ.ה מתקיימת פעילות פיתוח מקצועי לאלפי עובדי הוראה בשנה במסגרות שונות, ביניהן תכניות ארציות, עבודה דרך מרכזי פסג"ה, ליווי בתי ספר ורשויות מקומיות. העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, תוך מתן דגש על עבודת צוות ועל בשילוב של תהליכי הנחיה, פיתוח והובלה.

אנו קוראים לכם /ן להצטרף לצוות מנחים מעולה המוביל שינויים תוך חיזוק האדם כאחראי לגורלו וכמחולל בסביבתו.

תיאור תפקיד כללי

  • הנחייה והתערבות בתהליכים  עם דגש על השדה  החינוכי במגוון מסגרות (בתי ספר, מרכזי פסג"ה, רשויות ועוד)
  • פיתוח תוכן בנושאי ההנחיה
  • עבודה בממשק עם בעלי תפקידים חוץ ארגוניים
  •  שותפות בצוות מנחים פנים-ארגוני
הגדרת תפקיד

  •  תואר אקדמי שני לפחות בתחום מדעי הרוח/ חברה.
  •  ידע וניסיון בהנחיית קבוצות (חובה), בתחום הייעוץ הארגוני או הקהילתי (יתרון)
  • כושר ניהול, יוזמה ותפקוד עצמאי
  • הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית
  • יכולת למידה
  •  בעל/ת יכולות בין-אישיות גבוהות
  • עבודה בשעות גמישות
  • ניידות
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-48 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​

100% משרה , כפיפות למנהל כספים.
תפקיד זמני
​כותרת המשרה

  • אחריות על צוות הנהלת חשבונות

  • הכנת דוחות כספיים תקופתיים

  • מעקב ובקרה חשבונאית שוטפת

  • קשר מול רשויות המס, ומול מוסדות שונים
  • ביקורות שוטפות
הגדרת תפקיד

  • רואה חשבון  / מנהל/ת חשבונות בכיר/ה
  • ניסיון בתפקיד דומה- מינימום 5 שנים.
  • ניסיון בניהול צוות
  • ניסיון בעבודה בעמותה עם מחזור שנתי מעל 100 מיליון ₪- יתרון
  • שליטה וידע ברמה גבוהה מאד ביישומי מחשב ובאקסל בפרט
  • שליטה וידע ברמה גבוהה מאד בתוכנת פריוריטי
  • יכולת ניתוח נתונים
  • עמידה בלוחות זמנים
  • תקשורת בינאישית מצוינת
  • כושר ארגון סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-47 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​

Footer Mobile