אתר דרושים במכללת אורנים בקרית טבעון

  • כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.
תיאור תפקיד כללי
מחלקת מכירות וייעוץ לימודים במרכז ק.מ.ה נותנת מענה לעשרות אלפי מתעניינים בלימודי תעודה במגוון תחומים ונושאים.
להשתלבות במערך זה, דרוש/ה נציג.ת מכירות טלפוני.
בעל/ת אוריינטציה גבוהה לשיווק ומכירות, אדמיניסטרציה ויכולת ארגון, יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ונכונות להשתלבות בצוות איכותי. 


דרישות תפקיד​

  • בעל/ת תואר ראשון -יתרון
  • ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה שיווקית ומכירתית טלפונית.
  • "ראש גדול" ויכולת ללמידה מהירה.
  • יכולת השתלבות בצוות איכותי ודינאמי.
  • סדר וארגון.
  • יכולת בין אישית ותקשורתיות, יחסי אנוש מעולים.
  • ניסיון בעבודה על יישומי אופיס ואוריינטציה לתוכנות CRM.
  • גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרו אקטיביות , ראש גדול .
  • גמישות בשעות העבודה והתאמה לעונתיות – עיקר העומס הנו בחודשים יוני-דצמבר.



הגדרת תפקיד​

  • ​​שיווק ומכירות טלפוני לתכניות הלימוד השונות במרכז ק.מ.ה.
  • ​גביה טלפונית של שכר לימוד.
  • שמירה על קשר רציף עם המתעניינים בתוכניות.
  • ביצוע פרויקטים שונים בשימור לקוחות.


העבודה במשרה חלקית​
הגשת מועמדות: anat.yanko@oranim.ac.il​
 

מנהל/ת רשת ותשתיות, במחלקת מערכות מידע ​
% 100 משרה, כפיפות למנהל טכנולוגיות ו- IT​
ניהול הרשת ותשתיות בארגון - איש תשתיות ביחידה למערכות מידע.
​כותרת המשרה

  • תקשורת בין אישית מצוינת, שיתוף פעולה צוותי.
  • יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד עצמי.
  • יוזמה ועצמאות, יכולת להוביל פרויקטים לסיום בזמן ובהיקף.
  • מוטיבציה עצמית והנעה ללמידה עצמאית.
  • מוכנות לשעות עבודה מעבר למסגרת.
עוגני התפקיד

  • ניהול רשת גדולה ומורכבת הכוללת מספר רשתות ומשתמשים.
  • עבודה בסביבות מקומיות וענן - יתרון (Azure, GCP, Office 365, AWS ועוד).
  • מעורבות בתהליכים של שדרוג ושיפור התשתיות, כולל ניטור וגיבוי.
  • ניהול ותחזוקת שרתי SQL.
  • ניהול ותחזוקת רכיבים/כלים של אבטחת המידע.
  • ניהול ציודי רשת.
  • כפיפות למנהל טכנולוגיות ו - IT
הגדרת התפקיד​

  • ניסיון של לפחות 2 שנים כמנהל/ת רשת/איש/ת מערכות בארגון עם יותר מ-300 משתמשים.
  • הכרות עם מערכות שרתים בסביבות מיקרוסופט: AD, Office 365, Exchange, IIS, SQLServer, Azure, Entra ID
  • הכרות עם מערכות Firewall, EDR, SIEM
  • הכרות עם עבודה בסביבות וירטואליות, ומערכות אחסון (hyper-v, vmware….)
  • ידע משמעותי בתקשורת עד שכבה 3.
  • הכרות עם כתיבה PowerShell 
  • הכרות עם לינוקס - יתרון. 
  • ​השכלה/ תעודות הסמכה בתחום הסיסטם - יתרון
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-159 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
אנחנו מחפשים סטודנט/ית יצירתי/ת ותוסס/ת, ליצירת תוכן והעלאתו לרשתות החברתיות שלנו. 

מה כולל התפקיד?
  • סיורים בשיעורים ותיעוד רגעים מעניינים, ייחודיים ומעוררי השראה 
  • יצירת תוכן איכותי לרשתות החברתיות (טקסט, תמונות וסרטונים)
  • הגדלת מעגל העוקבים
  • ​עזרה בניהול עמודי הרשתות החברתיות בצורה עדכנית ומושכת

מה אנחנו מחפשים?
  • סטודנט/ית עם גישה חיובית ויכולת יצירתית גבוהה
  • אהבה לרשתות חברתיות וידע בשימוש בפלטפורמות פופולריות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק)
  • כישורי צילום ועריכת תמונות/סרטונים – חובה!
  • זמינות למשרה חלקית וגמישות בשעות (כשעתיים ביום - בוקר/אחה”צ)
  • ​יכולת עצמאית לזהות תוכן מעניין ולתעד אותו בצורה איכותית

מה אנחנו מציעים?
  • עבודה בסביבה דינמית ומהנה
  • הזדמנות לצבור ניסיון מעשי בהפקת תוכן במדיה החברתית
  • ​גמישות שמתאימה ללוח הזמנים של הסטודנט/ית

איך מגישים מועמדות?
שלח/י לנו קורות חיים וקישור לדף פייסבוק + אינסטגרם טוב בעינייך
נשמח להכיר אותך!

הגשת מועמדות


רכז/ת גיוס משאבים ופיתוח קשרי תורמים​
% 100 משרה, העבודה היא מול מנהל/ת היחידה לפיתוח וגיוס משאבים במכללה (יועץ בשלב זה) 
​כותרת המשרה

ריכוז, פיתוח ושימור קשרים עם תורמים פרטיים, עסקים וקרנות.
תחומי אחריות:
  • סיוע למנהל היחידה באיתור קרנות , תורמים וגופים עסקיים.
  • ניהול תקשורת שוטפת עם קרנות ותורמים פרטיים (בקשות, דו"חות, עדכונים, מכתבי תודה).
  • סיוע בארגון אירועי התרמה וכנסים.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת פיתוח משאבים.
  • בנייה ומעקב אחר תקציבי פרויקטים ע"י איסוף נתונים מגורמים במכללה ועריכת דו"חות ביצוע לתורמים.
  • מעקב אחר מועדי הגשה וניהול תיקי מענקים.
  • עבודה מול צוותי השיווק והתוכן ליצירת חומרים פרסומיים לתורמים.
תאור כללי של התפקיד

  • ניסיון בגיוס משאבים .
  • יכולות ניסוח ברמה גבוה בעברית ובאנגלית (שפת אם באנגלית- יתרון )
  • אוריינטציה מכירתית ושירותית גבוהה.
  • שליטה ביישומי אופיס, אקסל ומערכותCRM  .
  • ​יכולת עצמאית להפקת חומרי שיווק לתורמים וקרנות. 
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-167 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

ראש צוות פרויקטים במרכז ק.מ.ה
100% משרה, התחלה מיידית!

​כותרת המשרה

במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) במכללת אורנים פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים. 
העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים. 
אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות בינאישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית -  ייתכן והמשרה מיועדת לכם.

אודות הארגון

במסגרת עבודתו של מרכז ק.מ.ה מתקיימים פרויקטים רבים ברשויות מקומיות,
ארגונים ומערכות חינוך. העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, תוך מתן
דגש על עבודת צוות ועל ניהול פרויקטים בשילוב תהליכי הנחיה, פיתוח והובלה.
תאור התפקיד​

  • הקמה ו ניהול תכניות ו פרויקטים בתחומי הקהילה, החינוך ועבודה עם ארגונים
  • הובלת הפרוייקטים כולל עמידה ביעדים, היבטים כמותיים ושביעות רצון לקוח
  • ​ניהול צוות מנהלי הפרוייקטים למצויינות ניהולית ומקצועית.
  • ​הרחבת היקפי הפעילות עם שותפים קיימים וחדשים.
  • ​הנחייה והתערבות במסגרות חינוכיות ורשותיות
  • ​פיתוח ותיעוד תוכן בנושאי ההנחיה וניהול הפרויקט
  • ​עבודה בממשק ים רבים בארגון ועם בעלי תפקידים בכירים במערכות
ציבוריות ופרטיות.
הגדרות התפקיד​

  • תואר שני בתחום מדעי הרוח/ חברה / יעוץ ארגוני/ עבודה סוציאלית קהילתית
  • ​יכולות וניסיון מוכח בתפקיד ניהולי ברשויות/ בארגונים חברתיים /בניהול פרויקטים חינוכיים או חברתיים.
  • ​ניסיון בפיתוח עסקי
  • ​ראיה רחבה ומערכתית
  • ​כושר ניהול, יוזמה ותפקוד עצמאי
  • ​הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית- יתרון
  • ​בעל/ת יכולות בין-אישיות גבוהות
  • ​עבודה בשעות גמישות​ניידות
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
anat.yanko@oraim.ac.il​   קו"ח יש לשלוח לכתובת

ניהול מרכז תמיכה לסטודנטים/ות, עם צרכים ייחודים
% 100 משרה, משרה בכפיפות לדיקן הסטודנטים - בתחום מרכז התמיכה (קשת)
ובכפיפות למנכ"לית המכללה - בתחום הנגישות ומכון האבחון ("אורן").​
​כותרת המשרה

  • ​​פיתוח וניהול שוטף של מערכי תמיכה לסטודנטים/ות
  • קשרי עבודה שוטפים והדוקים עם מכון האבחון "אורן" - אבחונים דידקטיים למבוגרים/ות ולילדים/ות
  • אחריות ומעקב על תוכניות טיפול בסטודנטים/ות בתאום עם הפקולטות.
  • אחריות על התק​ציב וקשר שוטף עם גורמי מינהל במכללה ומחוץ למכללה.
  • ניה​ול ופיתוח תוכניות מיוחדות לסטודנטים עם צרכים ייחודים
  • ניהול ופיתוח צוות וגיוס אנשי/נשות מקצוע אינטרדיסציפלינריים/ות
  • ייצוג המרכז בתוך המכללה ומחוצה לה, בעבודה עם גורמי חוץ
  • אחריות אקדמית על קורסי הכנה למועמדים/ות
  • עבודה משותפת עם יועצת בתחום הנגישות המוסדית
הגדרות התפקיד

  • תואר אקדמי רלוונטי בשדה החינוכי - טיפולי - תואר שני - לפחות
  • ​ידע וניסיון בטיפול באנשים עם לקויות למידה ו/או מוגבלויות
  • ​כישורי ניהול מוכחים
  • ​ניסיון ניהולי של לפחות 5 שנים - עדיפות
  • ​יחסי אנוש ויכולת לעבודת צוות ברמה גבוהה
  • ​ראייה מערכתית רחבה ויכולות עבודה עם ממשקים רבים
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-168 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

מנהל.ת פרויקטים במרכז ק.מ.ה 
% 100 משרה
​כותרת המשרה

במסגרת עבודתו של  מרכז ק.מ.ה מתקיימים פרויקטים רבים ברשויות מקומיות, ארגונים ומערכות חינוך. העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, תוך מתן דגש על עבודת צוות ועל ניהול פרויקטים בשילוב תהליכי הנחיה, פיתוח והובלה. 
תאור תפקיד כללי

  • ניהול התוכניות כולל עמידה ביעדים, היבטים כמותיים ושביעות רצון לקוח
  • פיתוח הפרויקטים והרחבת התחום
  • הקמה וניהול תוכניות ופרויקטים בתחומי הקהילה, החינוך ועבודה עם ארגונים
  • הנחייה והתערבות במסגרות חינוכיות ורשותיות 
  • פיתוח ותיעוד תוכן בנושאי ההנחיה וניהול הפרויקט
  • עבודה בממשק עם בעלי תפקידים בכירים
הגדרת התפקיד​

  • תואר שני בתחום מדעי הרוח/ חברה/ יעוץ ארגוני/ עבודה סוציאלית קהילתית
  • יכולות וניסיון מוכח בתפקיד ניהולי ברשויות/ בארגונים חברתיים/ בניהול פרויקטים חינוכיים או חברתיים.  
  • ניסיון בפיתוח עסקי
  • ראיה רחבה ומערכתית
  • כושר ניהול, יוזמה ותפקוד עצמאי
  • הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית-יתרון
  • בעל/ת יכולות בין-אישיות גבוהות 
  • עבודה בשעות גמישות
  • ניידות 
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
anat.yanko@oranim.ac.il​   קו"ח יש לשלוח לכתובת



יועץ/ת לימודים 
% 100 משרה, , כפיפות למנהלת מרכז הייעוץ והרשמה
​כותרת המשרה

יועץ/ת לימודים במרכז הייעוץ והרשמה, מחלקת שיווק של מכללת אורנים
תאור תפקיד כללי

  • מתן ייעוץ אקדמי לפונים וליווי הנרשם עד הפיכתו למממש 
  • ליווי הנרשם בכל תהליך הקבלה עד לתשלום המקדמה.
  • הענקת חוויית שירות חיוביות, אישית ומקצועית לכל הפונים
  • מענה טלפוני למתעניינים בלימודים.
  • קיום פגישות יעוץ אישיות פרונטליות וטלפוניות
  • השתתפות באירועים שיווקיים המתקיימים במכללה ומחוצה לה.
  • עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
הגדרת התפקיד​

  • שליטה בעברית ברמה גבוהה – חובה
  • ​שליטה בשפה הערבית - יתרון 
  • תואר ראשון -  יתרון
  • נסיון במכירות / בשירות טלפוני/ פרונטאלי
  • יכולת ביטוי גבוהה
  • ביצוע מספר משימות במקביל
  • סדר וארגון גבוהים 
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת 
  • עמידה ביעדים 
  • ​אסרטיביות

דרישות התפקיד​

  • תודעת שירות גבוהה
  • עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
  • יחסי אנוש מעולים
  • ​יכולת עבודה בצוות.
עוגני התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-162 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​


מנחה ומומחה.ית תוכן בתחום קהילה וקהילתיות
100% משרה, התחלה מיידית!
​כותרת המשרה

במסגרת עבודתו של מרכז ק.מ.ה מתקיימים פרויקטים רבים ברשויות מקומיות, ארגונים ומערכות חינוך. העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, תוך מתן דגש על עבודת צוות ועל ניהול פרויקטים בשילוב תהליכי הנחיה, פיתוח והובלה. 
תאור התפקיד​

  • הקמה וניהול פרויקטים כולל עמידה ביעדים, היבטים כמותיים ושביעות רצון לקוח
  • עבודה בממשק עם בעלי תפקידים בכירים
  • בניית תוכן מקצועי לתוכניות בתחומי הקהילה/ רשויות וארגונים
  • מתן מענה מקצועי לתוכניות קיימות בדגש על הנושא הקהילתי בכל התוכניות במרכז קמה
  • הנחיית תהליכים קצרי טווח וארוכי טווח- כולל יכולת וניסיון בהנחיה לבעלי תפקידים
  • הנחייה ויעוץ לחברי צוות נוספים בדגש על חיזוק התפיסה הקהילתית בתהליכים שקמה מובילה
הגדרות התפקיד​

  • תואר שני בעבודה סוציאלית קהילתית
  • יכולות וניסיון מוכח בתפקיד ניהולי ברשויות/ בארגונים חברתיים/ בניהול פרויקטים קהילתיים.  
  • ניסיון בפיתוח תוכן ומערכי הנחייה וריכוז צוות תוכנית.
  • כושר ניהול, יוזמה ותפקוד עצמאי
  • הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית-יתרון
  • בעל/ת יכולות בין-אישיות גבוהות 
  • עבודה בשעות גמישות
  • ​ניידות 
רישות התפקיד​
הגשת מועמדות
anat.yanko@oraim.ac.il​   קו"ח יש לשלוח לכתובת

טכנאי-ת מעבדות וסדנאות במרכז הטכנולוגי
% 100 משרה, , כפיפות למנהל טכנולוגיות ותשתיות  IT​
​כותרת המשרה

מחלקת מערכות מידע מחפשת טכנאי להפעלה של כלל המעבדות והסדנאות הטכנולוגיות במרכז הטכנולוגי של מכללת אורנים, לרבות הפאבלאב, מעבדת המייקרס וחדר אימרסיבי.
במסגרת התפקיד, תאפשר/י לסטודנטים להתנסות בטכנולוגיות ייצור דיגיטלי, לפתח מיומנויות מעשיות, ולהיחשף לעולם הטכנולוגיה החדשנית – גם ללא רקע מוקדם.
תאור תפקיד כללי

  • ​ת​פעול שוטף:
ניהול, תחזוקה ותפעול הציוד הטכנולוגי בכלל המרחבים – פאבלאב, מייקרס, מעבדות ומרחבי למידה טכנולוגיים; כולל אכיפת נהלי בטיחות וניהול סביבת עבודה תקינה.

  • ניהול מחסן טכני ומלאי:
ריכוז אחריות על ציוד, חומרים וכלי עבודה עבור כלל המעבדות והסדנאות; ניהול מלאי חכם, תיעוד צריכה שוטפת, תיאום רכש, ושמירה על סדר וזמינות הציוד.
  • תמיכה טכנית בפרויקטים:
ליווי וסיוע לסטודנטים בביצוע פרויקטים טכנולוגיים, תוך פתרון תקלות טכניות והנגשת כלים חדשניים.
  • הדרכות בסיסיות:
העברת הדרכות על הפעלת ציוד במעבדות – מדפסות תלת-ממד, חותכי לייזר, CNC,  כלי עבודה חשמליים, מיקרו-בקרים ועוד.
  • הנגשת טכנולוגיה:
יצירת סביבה פתוחה ונעימה לעבודה וללמידה, עם דגש על שילוב סטודנטים ממגוון רקעים – כולל חסרי ניסיון טכני.
  • שמירה על בטיחות ונהלים:
יישום תקני בטיחות טכנולוגיים, כתיבת נוהלי עבודה, ותיעוד פעילות ותחזוקה.
כישורים וניסיון נדרש
  • ניסיון טכני ותפעולי עם ציוד ייצור דיגיטלי, 3D, לייזר, CNC
  • שליטה בתוכנות מידול תלת־ממד: Fusion 360, SolidWorks או מקבילות
  • יכולת תחזוקה שוטפת, פתרון תקלות בציוד וייעול תהליכי עבודה
  • ידע בהפעלת כלי עבודה חשמליים
  • הבנה בסיסית באלקטרוניקה, חיישנים ומיקרו־בקרים (Arduino, micro:bit) – יתרון.
יתרונות משמעותיים
  • ניסיון בסריקות תלת-ממדיות, AR/VR, עיצוב תעשייתי או הנדסה
  • יכולת עבודה עם חומרים מגוונים: עץ, מתכת, טקסטיל, פלסטיק
  • ניסיון בניהול מרחב טכנולוגי או מעבדת ייצור דיגיטלי
  • הכרות עם ניהול ציוד, מלאי וחלוקת משאבים בין מעבדות

מיומנויות נדרשות
  • סבלנות, תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה מול אוכלוסייה מגוונת
  • סדר וארגון, ניהול זמן ויוזמה אישית
  • יכולת למידה עצמית והתעדכנות שוטפת בטכנולוגיות חדשות
תודעת שירות גבוהה והתנהלות בסביבה אקדמית
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-169 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

מנהל/ת תכניות לימודים
% 100 משרה, , כפיפות לראש.ת מנהל אקדמי ​
​כותרת המשרה

אחראי.ת על תכנון, פיתוח, ביצוע, ליווי והערכה של תוכניות לימוד לקראת קבלת תארים אקדמיים שונים בפקולטות ובחוגים השונים במכללה האקדמית לחינוך אורנים.
תאור תפקיד כללי

  • יצירת תכנית רב שנתית לפיתוח תוכניות לימוד לקראת קבלת תארים B.A., B.Sc., B.Ed., M.Ed., M.A, M.Sc. ועוד...
  • ניהול, מעקב וליווי הכנת התוכניות על ידי אנשי מקצוע על בסיס ניתוח מצב במערכת החינוך, וצרכי המשק והכלכלה של ישראל ובהתאם לדרישות המל"ג.
  • הגשת תוכניות הלימוד למל"ג על פי דרישותיו, ובצוע ההתאמות הנדרשות עד לקבל אישור מל"ג לקיומן של התוכניות. 
  • בקרה מתמדת על התוכניות המאושרות, הגשת דוחות ביניים ודוחות סופיים עד לקבלת הסמכות קבועות לתוכניות. 
  • מעקב אחרי קיומן של תוכניות קיימות להבטחת יישומן על פי אישורי מל"ג תוך והתאמתן לצורך על פי התפתחות התחום ומחקרים רלוונטיים עדכניים.
  • ניהול מערך פנימי לבקרה והערכת איכות של התוכניות המתקיימות, יעילותן, איכותן האקדמית, קיומן על פי סטנדרטים אקדמיים איכותיים. 
  • הגדרת הפערים הקיימים לצרכי שיפור התוכניות, וניהול ובקרת תוכניות שיפור עד להתאמת התוכניות לסטנדרטים הנדרשים. 
  • ניהול בקרה והערכות איכות חיצוניות מול גורמי ההערכה והבקרה, יצירת הדוחות, קבלת התגובות והתאמת התוכניות וסגירת הפערים בהתאם להערות והמלצות.
הגדרת התפקיד​

  • תואר שני לפחות.
  • 3 שנות ניסיון ניהול תחום או ארגון הדורש עבודה מול רגולטור (משרד החינוך, מל"ג, ות"ת).
  • היכרות מעמיקה עם מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל ודרישות המל"ג – יתרון.
  • ניסיון בביצוע\בקרה ופיקוח על תוכניות עבודה מול משרד החינוך והמועצה להשכלה גבוהה. 
  • יכולת ניתוח מערכתית, הסקת מסקנות, וניסוח המלצות רלוונטיות. 
  • חשיבה יצירתית ותפיסה חדשנית, ראייה מערכתית.
  • יכולת ארגון ודייקנות ברמה גבוהה, יכולת עבודה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת תקשורת אפקטיבית.
  • מיומנויות טכניות ושפתיות מוכחות. 
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-171 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

רכז/ת סיורים ומעבדה בבית מרגולין
% 100 משרה, בכפיפות למנהל בית מרגולין​
​כותרת המשרה

לבית מרגולין, מרכז המעבדות של מכללת אורנים, דרוש/ה רכז/ת סיורים ומעבדה, אחראי/ת על הסיורים והמעבדות במגוון רחב של קורסים במדעי בטבע  הנלמדים בחוגים השונים: תואר ראשון בחוג למדעי הטבע והסביבה, תואר שני בהוראת המדעים, תואר ראשון בחינוך לגיל הרך, בהתמחות מדעים ועוד.
תאור תפקיד כללי

  • תכנון וריכוז מערך הסיורים במהלך השנה.
  • תיאום סיורים מול הפקולטות וחוגים הרלוונטיים.
  • הכנת הציוד ומערך הלוגיסטיקה לסיורים.
  • אחריות על כל ציוד הסיורים בבית מרגולין, תחזוקתו והפעלתו.
  • הדרכה בסיורים.
  • הכנה תיאורטית ומעשית של המעבדות.
  • הדרכה  פרונטלית במעבדות סטודנטים. 
  • הכנה והדרכה בשיעורי למידה חוץ כיתתית בגן הבוטני באורנים.
  • הכנת ניסויים חדשים.
  • תיקון מערכות ניסוי.
  • תחזוקת ציוד המעבדות ההוראה והפעלתו. 
הגדרת התפקיד​

  • תואר ראשון במדעים לפחות (ביולוגיה, מדעי הטבע, מדעי החיים וכו').
  • ניסיון הדרכה בסיורי שטח בטבע.
  • הכרות עם ניסויים מדעיים.
  • ידע בעזרה ראשונה, יתרון הכשרה כחובש.
  • יחסי אנוש טובים.
  • כישורים טכניים.
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-170 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

חשמלאי.ת מוסמכ.ת למחלקת תפעול
% 100 משרה, בכפוף למנהל מדור חשמל
​כותרת המשרה

  • אחזקה חשמלית - של כלל מבני/ משרדי המכללה
  • איתור וטיפול בתקלות חשמל
  • התקנת גופי תאורה ושקעי חשמל וטלפון
הגדרת התפקיד​

  • רישיון חשמל מעשי/מוסמ ך - חובה
  • ניסיון בעבודות חשמל מבנים - לפחות שנה
  • ידע באיתור תקלות חשמל.
  • ידע בהתקנת גופי תאורה ושקעי חשמל וטלפון
  • ​פיקוד חשמל - ידע בסיסי
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-172 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

מנהל\ת מרכז החדשנות - מכללת אורנים
100% משרה ניהולית, מתוכה היקף משרת הוראה שייקבע , הנוגעת לתחום החדשנות בחינוך.

המועמד. ת הנבח ר.ת אחרא י.ת להוביל את מרכז החדשנות לעמדה מובילה בתחום החדשנות
הפדגוגית והטכנולוגית בישראל, תוך יצירת השפעה משמעותית על עתיד החינוך במדינה.
​כותרת המשרה

מנהל.ת מרכז החדשנות באורנים אחראי.ת על הובלה, פיתוח וניהול מרכז החדשנו ת, המוקם
בימים אלו במכללה. המרכז יתמקד בפיתוח מוצרים טכנו פדגוגיים חדשניים התומכים בתוכניות
הלימוד של משרד החינוך, בפיתוח פדגוגיות חדשניות ומותאמות לצרכי דרכי ההוראה בעידן
הנוכחי, איתור ושילוב טכנולוגיות מתקדמות בחינוך בעידן הבינה המלאכותית ועיצוב מרחבי למידה
מתקדמים ומותאמים לפדגוגיות החדשניות.
תאור תפקיד כללי

תחומי אחריות עיקריים:
  • ​גיבוש חזון ואסטרטגיה למרכז החדשנות בהתאם ליעדי המכללה
  • ​ניהול ושיתוף הצוותים והיחידות הפועלים מתוך מרכז החדשנות
  • ​הובלת תהליכי פיתוח מקצועי של הצוותים השונים
  • ​יצירת שיתופי פעולה עם גורמים פנים וחוץ מכללתיים
  • ​פיתוח תכניות ופרויקטים חדשניים בתחומי הפדגוגיה והטכנולוגיה של החינוך
  • ​ניהול תקציב המרכז וגיוס משאבים
  • ​קידום מחקר ופיתוח בתחומי החדשנות בחינוך
  • ​הובלת תהליכי הטמעה והפצה של חידושים פדגוגיים וטכנולוגיים במערכת החינוך
הגדרת התפקיד​

השכלה:
  • תואר שלישי )יתרון משמעותי( בתחומים הנ"ל עם ניסיון מחקרי או יישומי .
  • ​לחילופין, תואר שני )חובה( בתחומים רלוונטיים כגון: חינוך, טכנולוגיות למידה, מנהל
עסקים עם התמחות בחדשנות וניסיון מוכח בתחום.

ניסיון מקצועי:
  • ​היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך הישראלית ומגמות עכשוויות בחינוך העולמ י
  • ​ידע נרחב בטכנולוגיות למידה מתקדמות ויישומן בשדה החינוכי
  • ​הבנה מעמיקה של תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית
  • ​יכולת מוכחת בניהול תקציבים וגיוס משאבים
  • ​כישורי מנהיגות, תקשורת ויכולת פתרון בעיות מורכבות
  • ​​שליטה באנגלית ברמה גבוהה
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
v@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת


  • ​​בנוסף לרשותכם לוח דרושים לבוגרי אורנים בתחומי החינוך וההוראה

תואר בחינוך - דרושים בחינוך והוראה
Footer Mobile