דרושים באורנים

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.
מנהל.ת תקשורת פנים, יח"צ ותוכן
100% משרה , כפיפות לסמנכ"לית השיווק
​כותרת המשרה
מנהל.ת תקשורת פנים, יח"צ ותוכן היא צומת מרכזי בארגון שמהווה צינור תהודה המקשר ומחבר בין קשת היוזמות, הפעילויות והאירועים שמתקיימים תדיר במכללה לבין שאר עובדי המכללה ולעולם שמחוץ למכללה.
בנוסף היא מחוללת התוכן הראשית של המכללה לכלל הצרכים השיווקיים והתדמיתיים -  ברמת קונספט, סטוריטלינג, קופי וביצוע.
תיאור תפקיד כללי
  • אחריות כוללת לתקשור וליצירת תהודה לקשת היוזמות, הפעילויות והאירועים שמתקיימים תדיר במכללה – פנים וחוץ ארגוני.
  • יצירה שוטפת של תוכן (כתוב, מצולם, מוסרט, מונפש) מעניין, שובה, מזמין ורלבנטי לקהלי היעד של המכללה להפצה ופרסום בערוצים מרובים - לרבות תוכן לאתר המכללה, לרשתות החברתיות, כתבות תוכן, ניוזלטרים, הודעות לעיתונות, עלוני מידע על התוכניות והחוגים השונים 
  • ניהול והובלת פרויקטים בנושא תקשורת ארגונית ומחוברת עובדים.
  • אחריות להקמה ולתפעול ערוצי התקשורת הפנימית של המכללה במטרה לאפשר שקיפות, שיתוף ידע והגברת מעורבות ותחושת שייכות בקרב העובדים ע"י יצירת ויישום כלים, שיטות עבודה ותכנים חדשניים ויצירתיים.
  • עבודה צמודה והדוקה מול ממשקים מגוונים במכללה – ראשי חוגים, אגודת הסטודנטים, ביה"ס הבינלאומי, הרשות למחקר, מחלקות וגופים פנימיים
  • קיום קשר קרוב עם גופי תקשורת וכתבים רלבנטיים.
  • הפעלת רכזי דיגיטל ומשפיעני רשת.
הגדרת תפקיד
  • ניסיון בעריכה, כתיבה וגיבוש מסרים שיווקיים 3 שנים לפחות – יש לצרף דוגמאות
  • ניסיון בעבודה מול גופי תקשורת והכרות עמוקה עם כתבים, עורכים ודסקים שונים בעיתונות הכתובה, הדיגטלית והמשודרת
  • ניסיון בניהול, תחזוק ותפעול של נכסים דיגיטלים – אתר, פייסבוק, אינסטגרם
  • ניסיון בעבודה עם משפיעני רשת
  • הובלת תהליכים מרובים ממשקים: תכלול, ארגון והפקה – חובה
  • ידע בעולם הקופירייטינג והמיקרו קופי
  • תואר ראשון – חובה
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-88 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת תכניות ופעילות הגיל הרך במרכז ק.מ.ה (קהילה, מנהיגות והשראה) 
משרה מלאה 
בכפיפות-למנהלת התכניות במרכז ק.מ.ה.
​כותרת המשרה
במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים ,פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים. העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים. 
אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק  החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות בינאישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית -  ייתכן והמשרה מיועדת לכם.
תאור הארגון
באורנים פועל המכון הישראלי לחינוך בגיל הרך אשר מטרתו העלאת המקצועיות והמעמד המקצועי של העוסקות והעוסקים בגיל הרך. 
המכון פועל דרך שלוש זרועות : תכניות לימודים ופיתוח מקצועי; קידום מדיניות; איגום ידע ומחקר.
על המכון הישראלי לחינוך בגיל הרך

  • אחריות מנהלית ופדגוגית על פעילות ק.מ.ה בתחום הגיל הרך ואינטגרציה בין הפעילויות השונות בתחום הגיל הרך בק.מ.ה.
  • ריכוז תוכניות ק.מ.ה בגיל הרך: תוכניות הכשרה, פיתוח מקצועי וסדנאות. פיתוח תכניות בתחומי הגיל הרך והשדה החינוכי 
  • ממשקי עבודה שוטפים עם המכון הישראלי לחינוך בגיל הרך 
  • קשרי עבודה עם בעלי תפקידים במשרד החינוך/ רשויות/ משרד העבודה/ קרנות בכל הקשור להכשרות ופיתוח מקצועי

פירוט הגדרת תפקיד​

  • בעל.ת תואר 2-חובה- עדיפות להשכלה בתחומי החינוך והניהול בגיל הרך.
  • ניסיון בניהול והובלת פרויקטים חינוכיים/ מערכות חינוך.
  • יכולת עבודה גם בשעות לא שגרתיות.
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת למידה מהירה  .
  • יכולת אינטגרציה בין יחידות ופעולות שונות.
  • תפעול ואדמיניסטרציה ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • יכולת להוביל תהליכים- הבנת תהליכים חינוכיים מהקמתם ועד להוצאתם לפועל- יכולת ביצועית גבוהה.

דרישות תפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-91 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

הובלת יחידת ליווי והתערבויות
עבודה במשרה חלקית – יומיים בשבוע .
פרטי התנאים ימסרו למתאימים.
משרה בכפיפות להנהלה ולמרכז קשת
​כותרת המשרה
  • הובלת תהליכי הנגשה מוסדית במכללה עבור אנשים עם מוגבלות וטיפול שוטף בנושאי נגישות בקמפוס.  
  • תפקיד מערכתי רוחבי הדורש שיתופי פעולה עם רוב המחלקות, אקדמיות ומנהליות שבמכללה. 
  • ריכוז קשרי חוץ עם גופים ועמותות מובילים בתחום הנגישות
תאור התפקיד
  • הנגשה מוסדית
  • פיתוח וניהול פרויקטים בתחום נגישות השירות.
  • הפקת פעילויות להעלאת מודעות וקידום אקלים ארגוני משלב. 
  • הנגשת הוראה- למידה ותהליכי הערכה לרבות הטמעת טכנולוגיות סיוע והדרכות לסגל אקדמי. 
  • הנגשת הסביבה- ריכוז פעולות ההנגשה בקמפוס (כמו, הנגשת טקסים וארועים, מסלול נגיש, שילוט)  
  • כתיבת נהלים בתחום הנגישות על פי תקנות.
  •  בקרה על נגישות אתר המכללה.  
  • הנגשה לעובדים, העסקת עובדים עם מוגבלות על פי חוק
  • קשר עם גורמי חוץ בתחום הנגישות: ביטוח לאומי, נציבות שירות, עמותות, פורום של מופ"ת, משרד החינוך
הגדרות התפקיד
  • תואר ראשון או שני בתחום רלוונטי
  • תעודה של מורשית נגישות השירות- יתרון משמעותי
  • ניסיון בעבודת צוות / נסיון בעבודה במוסדות להשכלה גבוהה – יתרון משמעותי. 
  • יצירתיות בפיתוח פתרונות ופתרון בעיות
 דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-73 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

טכנאי/ת- לצוות תמיכה טכנית במחלקת מערכות מידע
כפיפות לראש הצוות הטכני במערכות מידע
100% משרה

​כותרת המשרה
התפקיד כולל תמיכה במשתמשים, התקנה ותחזוקת תוכנה וחומרה, טיפול בתשתית הרשת.
תאור התפקיד
  • תעודת טכנאי/ת מחשבים ורשתות MCITP או תעודה מקבילה.
  • 1-3 שנות ניסיון מוכח,  בארגון בינוני לפחות.
  • ניסיון בתמיכה במשתמשים, מרחוק ופרונטלית.
  • ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת. (AD)
  • ידע בתקלות בתחנות קצה, התקנים היקפיים מגוונים, טיפול בבעיות רשת.
  • הכרות מעמיקה עם 365 – יתרון משמעותי
  • הכרות עם Azure/ Amazon – יתרון
  • הכרות עם טלפונית IP – יתרון
  • תקשורת בינאישית מצוינת
  • יכולת למידה והנעה עצמית
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-65 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

ספרן /ית מידען /ית למדור יעץ הדרכה
בכפיפות למנהל מחלקת יעץ
100% משרה

​כותרת המשרה
  • מתן שרותי מידע לקוראים, תוך שימוש במערכות חיפוש מתקדמות.
  • העברת הדרכות בשימוש במשאבי הספרייה ובמאגרי מידע מובילים בעולם, ליחידים ולקבוצות.
  • השתלבות בצוות מקצועי, סיוע בפיתוח שירותי יעץ.
  • ביצוע מטלות ספרניות נוספות עפ"י הצורך.
הגדרות התפקיד
  • השכלה - תואר שני בספרנות / מידענות.
  • שליטה  והתמצאות טובה בקטלוג פרימו, מפתח חיפה, ובמאגרי המידע האקדמיים השונים בעברית ובאנגלית.
  • יכולת עמידה מול קהל ויכולת הדרכה.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה וביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.
  • מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ואינטרנט.
  • ניסיון בעבודה בספריה / במדור הדרכה וייעץ – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות, תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-74 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת מעבדה ועוזר/ת הוראה במעבדה בפיזיקה.
בכפיפות למנהל בית מרגולין.
100% משרה

​כותרת המשרה
לבית מרגולין, מרכז המעבדות של מכללת אורנים, דרוש רכז/ת מעבדה ועוזר/ת הוראה במעבדה בפיזיקה, אחראי/ת על המעבדות במגוון רחב של קורסים בפיזיקה  הנלמדים בחוגים השונים: תואר ראשון של אונ' חיפה בחוג לפיזיקה ובחוג לביולוגיה, ותאור ראשון של המכללה בחוג למדעי הטבע והסביבה, תואר שני במדעים במכללה, בית ספר למחוננים, נוער שוחר מדע ועד.
תאור התפקיד
  • הדרכה במעבדת סטודנטים בפיזיקה
  • הכנה תיאורטית ומעשית של המעבדה
  • הכנת ניסויים חדשים
  • תיקון מערכות ניסוי
  • רכישת ציוד מתקדם למעבדות בפיזיקה ושילובם במעבדה
  • הדרכה והפעל של טלסקופ
  • תחזוקת ציוד המעבדה והפעלתו
  • עבודה עם חומרים רדיואקטיביים
הגדרות התפקיד
  • תואר ראשון בפיזיקה  לפחות
  • הכרות עם ניסויים בפיזיקה
  • יחסי אנוש טובים
  • כישורים טכניים
  • יכולת למידה של מערכות ניסוי חדשות ושילובם במעבדה
  • ידיעה טובה של השפה האנגלית
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-75 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

בק אופיס – מרכז ייעוץ והרשמה
כפיפות למנהלת מרכז ייעוץ והרשמה 
100% משרה
תמיכה טכנית למחלקת ייעוץ והרשמה בתהליכי רישום והקבלה סטודנטים למכללה. 
​כותרת המשרה
  • תמיכה תפעולית למחלקת ייעוץ והרשמה 
  • ניהול מעקב ובקרה על תהליכים במחלקה.
  • עבודה מול דוחות. 
  • ניהול תשתית מחשובית מאחורי הקלעים
  • ניהול קשר וזימונים של מועמדים לראיונות אישיים ומבחני התאמה, מכינות ועוד..
  • עבודה משרדית (מכתבים, עדכון נוסחים, סריקה וכו'...)
  • הכנת תשתית של מבחנים וראיונות כניסה מול ממשקים במכללה ומחוצה לה .
  • זימון מועמדים לראיונות כניסה /מבחני כניסה..
  • מעקב אחרי מועמדים ברישום למבחני יעל ואמירם 
  • משיכת ציונים בממשקים- פסיכומטרי/יעל/אמירם/ציוני בגרות
  • מעקב וטיפול בחריגים.
הגדרות התפקיד
  • תודעת שירות גבוהה
  • עבודה בסביבה ממוחשבת 
  • יכולת עבודה בצוות 
  • עמידה ביעדים 
  • אסרטיביות
  • יכולת ביטוי גבוהה 
  • השכלה אקדמית 
  • ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס/אדמיניסטרטיבי - יתרון
  • שליטה ביישומי אופיס ואקסל- חובה
  • דיוק ויסודיות ,יכולת ארגון וסדר 
  • תקשורת טובה מול גורמים בתוך הארגון ומחוצה לו
  • יכולת עבודה בצוות
  • סביבת עבודה משפחתית, דינמית ונעימה.
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-89 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

מזכיר/ה לביה"ס הבינלאומי
100% משרה , בכפיפות לס. מנהל ביה"ס הבינלאומי
​כותרת המשרה

  • טיפול שוטף של צרכי ביה"ס הבינלאומי
  • ניהול יומני מנהל וס.מנהל ביה"ס הבינלאומי
  • תמיכה טכנית ולוגיסטית במנהלות התחומים
  • תמיכה לוגיסטית ואדמיניסטרטיבית על תכניות מסע
  • סיוע בארגון ואירוח אורחים ומשלוחות בארץ ובחו"ל
  • הפקה ועזרה בארגון סדנאות וימי עיון
  • עריכת מסמכים ותרגום )בעברית ובאנגלית(
הגדרת תפקיד 
  • ראש גדול ויוזמה
  • סדר ארגון וענין בפרטים
  • ניסיון קודם
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים
  • משיכה לאוירה רב תרבותית -
  • שירותיות
  • רמה מעולה באנגלית
  • עוד שפות יתרון -
  • שליטה בתוכנות office / גרפיקה יתרון -
  • גמישות בשעות העבודה
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-87 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

תיאור התפקיד
  • ביצוע שיחות יזומות למתעניינים לצורך תיאום פגישות ייעוץ
  • מענה לשיחות קו ראשון שיחות נכנסות )לצורך תיאום פגישות ייעוץ
  • עזרה בק אופיס עפ"י דרישה
  • מתאמת פגישות במוקד טלמיטינג השתלבות בצוות - הוצאת שיחות ללקוחות פוטנציאליים לצורך תיאום פגישה עם יועצי הלימודים .

דרישות
  • תודעת שירות גבוהה
  • אוריינטציה מכרתית )ניסיון במכירות/תיאום פגישות יתרון( -
  • עבודה בסביבה ממוחשבת
  • יכולת עבודה בצוות
  • עמידה ביעדים
  • אסרטיביות
  • יכולת ביטוי גבוהה .
  • השכלה אקדמית

100% משרה
קוד משרה: JB-68
דרושים במכללת אורנים

1.    עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות –
ימי עבודה- א'-ה' בין השעות עבודה 15:30-20:30
2.    עובד/ת חצר
ימי עבודה א-ה' בין השעות 7:30-14:00

לפרטים נא לפנות לסמי בטלפון:
054-2268056
مطلوب لكلية أورنيم
1.    عمال/عملات نظافة للمكاتب وغرف التدريس
أيام العمل – من الأحد حتى الخميس بين الساعة 15:30-20:30

2.    عمال/ة ساحات وخدمات
أيام العمل – من الأحد حتى الخميس بين الساعة 07:30-14:00

لتفاصيل الرجاء التوجه لسامي بهاتف رقم:
054-2268056    



Footer Mobile