דרושים באורנים

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.
אודות היחידה

במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים ,פועלות היחידות

החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים.

העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים.

אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות אישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית - ייתכן והמשרה המתוארת למטה מיועדת לכם.

תיאור התפקיד

למרכז ק.מ.ה באורנים דרוש/ה עוזר למנהל ק.מ.ה.

עיקרי תפקיד עוזר /ת מנהל ק.מ.ה. – ניהול סדר יום, סיוע בהובלת תהליכים וסיוע בניהול פרויקטים מיוחדים מטעם מנהל הארגון.

עוזר/ת המנהל מהווה חולייה מקשרת בין המנהל לשאר הגורמים בארגון ומחוצה לו .

הגדרת תפקיד
  • קביעת פגישות וניהול יומן מנהל ק.מ.ה.
  • ריכוז פרויקטים
  • מעקב אחר החלטות ויישומן
  • אחריות ובקרה על משימות בדרג בכיר
  • התנהלות שוטפת מול גורמים פנים ארגוניים, מנהלים בכירים ועוד.
דרישות תפקיד
  • בעל/ת תואר ראשון לפחות
  • סדר, ארגון וניהול מידע ברמה טובה מאד
  • יכולת עבודה במצבי לחץ מול מספר גורמים בו זמנית
  • ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה
  • שליטה בכל מיומנויות המחשב - office מיומנות גבוהה במיוחד אאוטלוק ואקסל.
  • גמישות בשעות העבודה
היקף משרה
  • 100% משרה
הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת cv@oranim.ac.il 
(בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה JB-29)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​
הגדרת תפקיד

  • ניהול יומנים וזימון פגישות מרובות משתתפים של בעלי תפקידים בפקולטה.

  • תשלומים שוטפים של הפקולטה: תשלומים למרצים, שעות בודדות, קורסים טיוטוריאלים, טפסי קופה וכדומה.

  • עבודה מול מחלקת השיווק ותפעול אתר הפקולטה.

  • הפקה ועזרה בארגון סדנאות, ימי עיון, בתים וימים פתוחים

  • אחריות על תפעול, סיוע ברכש ובניהול התקציב.

  • סיוע ביח' השדה, קשר עם בתי הספר, דיווחים למשרד החינוך,

  • טיפול שוטף בקולות קוראים

  • עבודה שוטפת מול ראשי החוגים, רכזות האקדמיות, מנהל

הסטודנטים, מרכז מידע והרשמה והנהלת המכללה.

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון

  • ראש גדול ויוזמה

  • סדר ארגון וענין בפרטים

  • ניסיון קודם בניהול משרד

  • יכולת עבודה בתנאי לחץ

  • גמישות בשעות עבודה

  • יחסי אנוש מעולים

  • שירותיות
  • שליטה בתוכנות office / גרפיקה – יתרון
היקף משרה

100% בכפיפות לדיקנית הפקולטה לחינוך

הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת cv@oranim.ac.il 
(בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה JB-40)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​

​​כותרת המשרה רכז/ת אקדמית מנהל סטודנטים - 100% משרה

תיאור תפקיד כללי


  • רכזת אקדמית במנהל הסטודנטים – החלפה לחופשת לידה, מינימום חצי שנה.
  • בניית לוח בחינות ושיבוץ כיתות ברמה שנתית.

הגדרת תפקיד


  • הכנת לוח בחינות ברמה שנתית: תדרוך מרצים לקראת קביעת התאריכים, קביעת מועדי בחינות, טיפול בפניות סטודנטים, מרצים ופקולטות-בעקבות התנגשויות וכד', טיפול במועדים מיוחדים.

  • שיבוץ כיתות ברמה שנתית :לשיעורים, לבחינות, לאירועים חד פעמיים, שריון כיתות עבור גורמים חיצוניים.
  • ממשקים- רכז הבחינות, מערכות מידע, מרצים, סטודנטים, מנהלות פקולטות, מנהלת אירועים, מחלקת תפעול, רכזת נגישות מכללתית, אגודת הסטודנטים.

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון
  • מיומנויות מחשב גבוהות
  • יכולת למידה מהירה
  • גישה שירותית
  • ראייה מערכתית ורחבה
  • עבודת צוות
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • יכולת עבודה על כמה משימות במקביל

היקף משרה

  • 100%- בכפוף למנהלת מנהל הסטודנטים תואר ראשון והכשרת אקדמאים
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
( בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה - JB-44)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים


תיאור התפקיד דרושים עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות ועובדי/ת חצר
הגדרת תפקיד

עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות
ימי עבודה- א'-ה'
בין השעות עבודה 15:30-20:30

דרוש/ה עובדי/ות חצר
בין השעות  08:00-16:30

הגשת מועמדות​ ​
לפרטים יש לפנות לסמי בטלפון: 054-2268056
רכז/ת מנהלי/ת לתוכניות חינוך ולימודי חוץ - 100% משרה
המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (ק.מ.ה) באורנים
​כותרת המשרה

מנהל הסטודנטים במרכז ק.מ.ה נותן מענה לעשרות אלפי מתעניינים, אלפי סטודנטים, ומרצים בעשרות תכניות, ביניהן תוכניות חינוך ותוכניות משרד העבודה

להשתלבות בעמדת מפתח במערך זה, דרוש/ה רכז/ת מנהלי לתוכניות חינוך ולימודי חוץ במנהל סטודנטים
המועמד/ת יהיה בעל/ת אוריינטציה גבוהה לאדמיניסטרציה, יכולת ארגון, יכולת בינאישית גבוהה לקיום קשר עם ארגונים ומשרדים ממשלתיים, יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ונכונות להשתלבות בצוות איכותי

תיאור התפקיד

  • מתן מענה מנהלי אקדמי לסטודנטים ורכזי תכניות
  • קיום קשר שוטף עם ארגונים ומשרדי ממשלה רלוונטיים. (כגון משרד העבודה, משרד החינוך וכו')
  • ליווי מנהלי/אדמיניסטרטיבי לתוכניות השונות בלימודי חוץ אורנים בכלל ולתוכניות בתחום החינוך ולתוכניות בית הספר לגיל הרך בפרט.
  • מתן מידע למתעניינים על תוכניות הלימוד, תכנים, מועדים, שכ"ל ועוד
  • סיוע בבנייה והוצאה לפועל של תוכניות לימוד כולל פתיחתם במערכות המחשוב, שיבוץ חדרים, זימון לראיונות ומעקב אחרי התקדמות התוכניות
  • מתן שירותים מנהליים  לסטודנטים, למרצים ולרכזי התוכניות ברמה הגבוהה ביותר
  • שליטה מלאה בתוכניות הלימוד ע"י תוכנת "מכלול", עבודה על יישומי אופיס וכן על תוכנת משרדית.
הגדרת תפקיד
  • בעל/ת תואר ראשון לפחות
  • ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה אדמיניסטרטיבית/ מנהלתית
  • ניסיון והכרות עם תוכנות מערכתיות (כגון: מכלול, SAP )
  • "ראש גדול" ופתיחות ללמידה מהירה
  • יכולת השתלבות בצוות איכותי ושאפתן
  • הכרות עם מוסדות אקדמיים ומשרדי ממשלה – יתרון
  • יכולת אנליטית
  • סדר וארגון מהמעלה הראשונה
  • יכולת בין אישית ותקשורתיות, יחסי אנוש מעולים, כולל מול גורמים בכירים בארגון ומול גורמי חוץ כגון משרדי ממשלה
  • גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרו אקטיביות , ראש גדול
  • גמישות בשעות העבודה והתאמה לעונתיות – עיקר העומס הנו בחודשים יוני-דצמבר
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-42 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים
Footer Mobile