דרושים באורנים

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.

מנהל/ת מינהל סטודנטים, במרכז ק.מ.ה
משרה מלאה עם שעות נוספות לפי הצורך. נדרשת גמישות בשעות העבודה.
כפיפות למנהל לימודי חוץ

​כותרת המשרה
אחריות על מחזור חיי התוכניות במרכז ק.מ.ה וכן על הסטודנטים בלימודי החוץ. החל משלב מכירת התוכניות ופתיחתן התקינה בתחילת שנת הלימודים, וכלה בטיפול בסטודנטים מההתעניינות בלימודים ועד לקבלת תעודה.
ניהול צוות עובדים, אחריות על הקשר עם רכזי התוכניות והמרצים בלימודי החוץ וכן, עבודה שוטפת מול יחידות אחרות במרכז ק.מ.ה ובמכללה.
תאור התפקיד
תחומי האחריות:
  • אחריות כוללת על  מתן ייעוץ והכוונה למתעניינים בלימודים ביחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך.
  • אחריות כוללת על טיפול בסטודנטים החל משלב הרישום ועד שלב קבלת תעודת הגמר, הקמת הקורסים במערכות המכללה וקשר שוטף עם הרכזים והמרצים בתוכניות.
  • מעקב אחר הרישום לתוכניות באופן שוטף.
  • ניהול כח האדם במחלקה, פיתוח וטיוב תהליכי עבודה
  • אחריות כוללת על מכירת התכניות: ממועמד לסטודנט
  • קשר שוטף עם גורמים מקצועיים במכללה (שכר לימוד, מערכות מידע, משאבי אנוש, תפעול, מרכז מידע ורישום, מנהל סטודנטים, יחידות אקדמיות ועוד)
  • בנית התקנון ומעקב על יישומו
הגדרת התפקיד
  • תואר ראשון - חובה, תואר 2-יתרון
  • יחסי אנוש מעולים
  • שירותיות ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים
  • יכולת וניסיון מוכח בהגדרת יעדי מכירות ומעקב אחריהם
  • יכולת ארגון וניהול מוכחות
  • יצירתיות בפתרון בעיות
  • עבודה בשעות גמישות ולא שגרתיות

דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-82 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת הדרכה בעתודה הפיקודית
100% משרה, בכפוף לראש הסגל האזרחי

​כותרת המשרה
מכללת אורנים שותפה למשטרת ישראל בהפעלת תכנית העתודה הפיקודית, שמטרתה הכנת צוערי משטרה מהחברה הערבית לקורס קצינים ותפקידי פיקוד. לשם כך, המכללה מפעילה סגל אזרחי )ראש צוות + 2 רכזות הדרכה(העובדים יחד עם הסגל המשטרתי של התכנית.
התכנית שמה דגש על טיפוח מנהיגות, שיפור מיומנויות והרחבת אופקים.
תאור התפקיד
  • לימוד והנחיית הצוערים במגוון נושאים, כגון: מנהיגות, קהילה,
מיומנויות אישיות ובין-אישיות, שפה, מיומנויות מחשב וכו' בהתאם
לסילבוס הקורס.
  • חניכה ופיתוח אישי של הצוערים
  • פיתוח ובניית מערכי שיעור / תרגילים / סמינרים / עבודות חקר וכד'
  • ליווי הצוערים בכל פעילויות התכנית
הגדרת התפקיד
  • תואר אקדמי של מוסד מוכר בתחומים:
עבודה סוציאלית / פסיכולוגיה / אימון )קואוצ'ינג( / יעוץ ארגוני
  • ניסיון חינוכי של לפחות שלוש שנים בין השנים 2017-2020
  • ניסיון של שנה לפחות בתהליכי ליווי ופיתוח אישי .
  • ניסיון בעבודה במערכות ביטחוניות בתחום החינוך וההדרכה – יתרון .
  • מיומנויות בין-אישיות גבוהות .
  • נכונות לעבודה מאומצת בשעות גמישות .
  • שליטה מלאה בשפה העברית, ערבית - יתרון
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-81 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

הובלת יחידת ליווי והתערבויות
50-60% משרה

​כותרת המשרה
במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים, פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים.
העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים.
 
אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות אישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית -  ייתכן והמשרה המתוארת למטה מיועדת לכם.
תאור התפקיד
  • 3 שנות ניסיון בליווי/ הנחייה/ ייעוץ לרשויות מקומיות
  • ניסיון בניהול צוות – חובה
  • יכולות הנחיה גבוהות
  • ניסיון בהנחיה ופיתוח מתודולוגיה בתחומי בינוי קהילה – יתרון משמעותי
  • בוגר.ת תואר ראשון בתחומי מדעי החברה ו/או הרוח
  • בוגר.ת לימודי הנחיית קבוצות
דרישות התפקיד
  • הנחיה והובלת פרויקטים ברשויות מקומיות
  • חיזוק הקשר בין רשויות מקומיות וק.מ.ה
  • ניהול פגישות רבות משתתפים עם בעלי תפקידים ברשויות
  • הבנת הפרויקטים והקצאת מנחים בהתאמה לצרכים.
  • ליווי אישי ופיתוח מקצועי של מנחי הפרויקטים.
  • אחריות על שביעות רצון לקוח .
  • קידום והרחבת פעילות היחידה בהתאם למדיניות ק.מ.ה.
פירוט דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-85 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

טכנאי/ת- לצוות תמיכה טכנית במחלקת מערכות מידע
כפיפות לראש הצוות הטכני במערכות מידע
100% משרה

​כותרת המשרה
התפקיד כולל תמיכה במשתמשים, התקנה ותחזוקת תוכנה וחומרה, טיפול בתשתית הרשת.
תאור התפקיד
  • תעודת טכנאי/ת מחשבים ורשתות MCITP או תעודה מקבילה.
  • 1-3 שנות ניסיון מוכח,  בארגון בינוני לפחות.
  • ניסיון בתמיכה במשתמשים, מרחוק ופרונטלית.
  • ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת. (AD)
  • ידע בתקלות בתחנות קצה, התקנים היקפיים מגוונים, טיפול בבעיות רשת.
  • הכרות מעמיקה עם 365 – יתרון משמעותי
  • הכרות עם Azure/ Amazon – יתרון
  • הכרות עם טלפונית IP – יתרון
  • תקשורת בינאישית מצוינת
  • יכולת למידה והנעה עצמית
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-65 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת תקציב במרכז ק.מ.ה
100% משרה, בכפיפות למנהלת ארגון ומשאבים.

​כותרת המשרה
במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים ,פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרוייקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים.
העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים.
יחידת התקציב וכ"א הוראה מהווה תשתית ארגונית למשימות ופרויקטים ייחודיים, התומכים בשיתופי פעולה אסטרטגיים פנים וחוץ ארגוניים.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ארגונים, עמותות, קרנות, רשויות ובעלי תפקידים במכללת אורנים בכל הנוגע לניהול תקציב פרוייקטלי, רכש, וכ"א ייעודי,  תוך מתן מענה לייחודיות וצרכים משתנים של קהל היעד , לצד שמירה על עבודה לפי סטנדרטים ונהלים.
תאור התפקיד
  • בניית תקציבים, ריכוז ובקרה על תכנון מול ביצוע פרויקטים ותוכניות.
  • תמחור ומעקב על הצעות מחיר.
  • עבודה מול ספקים ולקוחות מגוונים.    
  • עמידה ביעדים תוך התמודדות עם ריבוי משימות ומצבי לחץ.
  • סיוע בניהול כ"א הוראה משלב הקליטה דרך דיווחים חודשיים ועד שלב סיום העסקה.
  • מתן מענה מהיר ויעיל, תוך התאמת סדרי עדיפויות, לפרויקטים, למציאות משתנה ולמצבי חוסר וודאות.
  • יכולת עבודה במערך גדול ומורכב.
הגדרות התפקיד
  • ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
  • ידע וניסיון בניהול תקציבים
  • תואר ראשון ו/או תעודה רלוונטית
  • מיומנות טובה במיוחד בתוכנת אקסל  
  • יכולת עבודה במצבי לחץ מול מספר גורמים בו זמנית
  • שירותיות ברמה גבוהה
  • ניסיון והכרות עם תוכנות מערכתיות מכלול ו- priority - יתרון
  • סדר וארגון מהמעלה הראשונה.
  • גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרואקטיביות , ראש גדול .
  • גמישות בשעות העבודה.
דרישות התפקיד
  • תואר ראשון/הנדסאי בהצטיינות – מערכות מידע/ תעשיה וניהול/ אחר  - רלוונטי
  • הסמכות/ קורסים בתחום IT
השכלה נדרשת​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-78 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

מנהל/ת חשבונות
כפיפות לחשבת
100% משרה

​כותרת המשרה
אחריות על חשבונות הבנקים של אורנים, כולל: רישומי הנה"ח, התאמות בנקים, מעקב תזרים מזומנים, שערוכים, העברות מט"ח, ערבויות, קשר עם הבנקים, ודיווחים שוטפים.
התאמות כרטיסי אשראי.
דיווחים שוטפים לרשויות ולמוסדות שונים בתחומים שונים.
דיווחים פנימיים שוטפים.
הגדרות התפקיד
  • ניסיון מוכח בתפקיד דומה.
  • השכלה רלוונטית חובה.
  • כושר ארגון , סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד.
  • תקשורת בינאישית מצוינת.
  • יכולת עמידה בלוחות זמנים קפדניים.
  • שליטה באקסל.
  • ידע בפריוריטי מהווה יתרון
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-79 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

ספרן /ית מידען /ית למדור יעץ הדרכה
בכפיפות למנהל מחלקת יעץ
100% משרה

​כותרת המשרה
  • מתן שרותי מידע לקוראים, תוך שימוש במערכות חיפוש מתקדמות.
  • העברת הדרכות בשימוש במשאבי הספרייה ובמאגרי מידע מובילים בעולם, ליחידים ולקבוצות.
  • השתלבות בצוות מקצועי, סיוע בפיתוח שירותי יעץ.
  • ביצוע מטלות ספרניות נוספות עפ"י הצורך.
הגדרות התפקיד
  • השכלה - תואר שני בספרנות / מידענות.
  • שליטה  והתמצאות טובה בקטלוג פרימו, מפתח חיפה, ובמאגרי המידע האקדמיים השונים בעברית ובאנגלית.
  • יכולת עמידה מול קהל ויכולת הדרכה.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה וביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.
  • מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ואינטרנט.
  • ניסיון בעבודה בספריה / במדור הדרכה וייעץ – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות, תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-74 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת מעבדה ועוזר/ת הוראה במעבדה בפיזיקה.
בכפיפות למנהל בית מרגולין.
100% משרה

​כותרת המשרה
לבית מרגולין, מרכז המעבדות של מכללת אורנים, דרוש רכז/ת מעבדה ועוזר/ת הוראה במעבדה בפיזיקה, אחראי/ת על המעבדות במגוון רחב של קורסים בפיזיקה  הנלמדים בחוגים השונים: תואר ראשון של אונ' חיפה בחוג לפיזיקה ובחוג לביולוגיה, ותאור ראשון של המכללה בחוג למדעי הטבע והסביבה, תואר שני במדעים במכללה, בית ספר למחוננים, נוער שוחר מדע ועד.
תאור התפקיד
  • הדרכה במעבדת סטודנטים בפיזיקה
  • הכנה תיאורטית ומעשית של המעבדה
  • הכנת ניסויים חדשים
  • תיקון מערכות ניסוי
  • רכישת ציוד מתקדם למעבדות בפיזיקה ושילובם במעבדה
  • הדרכה והפעל של טלסקופ
  • תחזוקת ציוד המעבדה והפעלתו
  • עבודה עם חומרים רדיואקטיביים
הגדרות התפקיד
  • תואר ראשון בפיזיקה  לפחות
  • הכרות עם ניסויים בפיזיקה
  • יחסי אנוש טובים
  • כישורים טכניים
  • יכולת למידה של מערכות ניסוי חדשות ושילובם במעבדה
  • ידיעה טובה של השפה האנגלית
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-75 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

מנהל.ת יחידת המנחים בק.מ.ה
100% משרה

​כותרת המשרה
במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים ,פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים.
העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים.
 
אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק  החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות אישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית -  ייתכן והמשרה המתוארת למטה מיועדת לכם.
תאור התפקיד
  • יחידת המנחים של ק.מ.ה מורכבת ממנחים מקצועיים בתחומים של: חיזוק איתנות קהילתית, שיתוף ציבור, פיתוח מנהיגות, ליווי מערכות חינוך, בתי ספר ותהליכים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.
  • אחריות על גיוס, הנחיה והדרכת מנחים.
  • הבנת הפרויקטים והקצאת מנחים בהתאמה לצרכים
  • ליווי אישי ופיתוח מקצועי של צוות המנחים
  • יצירת חיבור בין היחידה ליחידות האחרות בק.מ.ה
  • הנחיה של תהליכים במסגרת ק.מ.ה
  • ניהול ישיבות צוות
הגדרת התפקיד
  •  3 שנות ניסיון בניהול צוות מנחים
  • יכולות הנחיה גבוהות
  •  יכולות פיתוח צוות וליווי אישי
  • ניסיון בפיתוח תוכן ומתודולוגיה בתחומי חברה וקהילה
  • בוגר.ת תואר ראשון בתחומי מדעי החברה ו/או הרוח
  • בוגר.ת לימודי הנחיית קבוצות
דרישות התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-77 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

רכז/ת מוקד תפעול
100% משרה, כפוף למנהל התפעול.
​כותרת המשרה
שותף/ה לניהול מרכז התפעול במכללה.
תאור התפקיד
  • עזרה בניהול מרכז תפעול קבלת קריאות וסגירתם והעברתם לטכנאים בשטח.
  • שיבוץ כיתות / מבנים יומיומי.
  • חיוב שותפי קמפוס/ אורחים בהשכרת כיתות ומבנים.
  • חלוקת תווי חניה למרצים ועובדים.
  • עזרה בטיפול בדואר, השכרת מבנים וכיתות.
  • משימות נוספות הקשורות בתפעול השוטף של המכללה.
הגדרת התפקיד

  • ניסיון מוכח בתפקיד דומה- מהווה יתרון
  • כושר ארגון, סדר ויסודיות ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה בלוחות זמנים- תעדוף בין עיקר וטפל.
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ.
  • "ראש גדול", אחריות ואכפתיות.
  • אסרטיביות.
  • שירותיות גבוהה וסבלנות.
  • תקשורת בינאישית מצוינת.
  • ידע בפריוריטי- מהווה יתרון.
  • ידע בתוכנת מכלול- מהווה יתרון.
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-84 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

יועץ/ת לימודים במרכז המידע של מכללת אורנים
100% משרה , בכפיפות למנהלת מרכז מידע
​כותרת המשרה
  • מענה טלפוני למתעניינים בלימודים.
  • פגישות יעוץ אישיות פרונטליות
  • השתתפות באירועים שיווקיים המתקיימים במכללה ומחוצה לה.
עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
תיאור התפקיד
  • תואר ראשון -  חובה
  • ניסיון במכירות טלפוני/פרונטאלי
  • יכולת ביטוי גבוהה
  • דובר/ת עברית וערבית טובה
  • ביצוע מספר משימות במקביל
  • סדר וארגון גבוהים
דרישות התפקיד
  • תודעת שירות גבוהה
  • עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה בצוות.
הגדרת התפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-83 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)

תיאור התפקיד
מחלקת פיתוח המשאבים מהווה צומת לניהול קשרים עם מגוון גופים ואנשים המסייעים להעשרת היכולת של המכללה להרחיב את פעילותה האקדמית והחברתית.
כתיבת בקשות למענקים מגופים פילנתרופיים וכן שמירה על קשר עם אותם גופים הם בעלי חשיבות גבוהה לתהליך.

הגדרת התפקיד

  • כתיבה, עריכה ושליחת בקשות לתמיכה, לקרנות, תורמים ותאגידים, בארץ ובחו"ל.
  • מעקב שוטף אחר הבקשות.
  • ניהול מאגר המידע של המכללה בתחום.
  • שימוש במאגר "אטלס" לאיתור הזדמנויות להגשת בקשות: קולות קוראים, קרנות רלוונטיות, חברות בעלות אחריות תאגידית, תורמים פוטנציאליים.
  • כתיבה לשם שימור הקשר השוטף עם התורמים והוקרתם: מכתבי תודה, ברכות רלוונטיות, עדכוני תוכן.
  • כתיבת דו"חות ביצוע לגופים רלוונטיים תוך עבודה מול מנהלי הפרוייקטים ומחלקת תקציב במכללה.
  • כתיבת חומרים שיווקיים לקהלי יעד מגוונים לצורך פיתוח משאבים בסנכרון עם מחלקת השיווק.


דרישות התפקיד

  • ניסיון משמעותי מוכח בעבודה בכתיבת מענקים באנגלית לקרנות מסוגים שונים- תנאי חובה.
  • כתיבה יצירתית ומדוייקת באנגלית כשפת-אם, יכולת להנגיש נושאים מורכבים לקהלים שונים-חובה.
  • שליטה טובה בעברית: קריאה, דיבור-חובה. כתיבה טובה בעברית-יתרון.
  • גמישות מחשבתית ויכולת לעבור בקלות מנושא לנושא.
  • יכולת למידה מהירה של נושאי תוכן חדשים.
  • יצירתיות, יוזמה ויכולת עבודה ולמידה עצמאית.
  • שליטה טובה במיומנויות מחשב רלוונטיות.
  • יכולת תקשורת בין-אישית מעולה ויכולת השתלבות בעבודה בצוות. מודעות ורגישות תרבותית גבוהים.
  • ניהול זמן יעיל ותיעדוף משימות.
  • תשוקה לעשייה חברתית.


100% משרה, כפיפות למנהלת פיתוח המשאבים.
שכר הולם ותנאים סוציאליים מלאים. כניסה מיידית לתפקיד (עם גמישות לפי הצורך).

הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת: cv@oranim.ac.il  
בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה
קוד משרה: JB-80

תיאור התפקיד
  • ביצוע שיחות יזומות למתעניינים לצורך תיאום פגישות ייעוץ
  • מענה לשיחות קו ראשון שיחות נכנסות )לצורך תיאום פגישות ייעוץ
  • עזרה בק אופיס עפ"י דרישה
  • מתאמת פגישות במוקד טלמיטינג השתלבות בצוות - הוצאת שיחות ללקוחות פוטנציאליים לצורך תיאום פגישה עם יועצי הלימודים .

דרישות
  • תודעת שירות גבוהה
  • אוריינטציה מכרתית )ניסיון במכירות/תיאום פגישות יתרון( -
  • עבודה בסביבה ממוחשבת
  • יכולת עבודה בצוות
  • עמידה ביעדים
  • אסרטיביות
  • יכולת ביטוי גבוהה .
  • השכלה אקדמית

%80 משרה
כפיפות לאחמ"ש במוקד הטלמיטינג
7 שעות משמרת
2 משמרות ערב וימי שישי לסירוגין לפי דרישה
שכר בסיס + עמלות

קוד משרה: JB-68
דרושים במכללת אורנים

1.    עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות –
ימי עבודה- א'-ה' בין השעות עבודה 15:30-20:30
2.    עובד/ת חצר
ימי עבודה א-ה' בין השעות 7:30-14:00

לפרטים נא לפנות לסמי בטלפון:
054-2268056
مطلوب لكلية أورنيم
1.    عمال/عملات نظافة للمكاتب وغرف التدريس
أيام العمل – من الأحد حتى الخميس بين الساعة 15:30-20:30

2.    عمال/ة ساحات وخدمات
أيام العمل – من الأحد حتى الخميس بين الساعة 07:30-14:00

لتفاصيل الرجاء التوجه لسامي بهاتف رقم:
054-2268056    
Footer Mobile