שם |
שם התמחות |
שם העבודה/עבודת גמר |
אמור דבירה |
מדעים ליסודי |
תרומת הוראה בגישה המוטיבציונית של שינוי בהרגלי תזונה נבונה אצל תלמידות כיתה ה' בבית ספר ממלכתי דתי |
ביננטל ענת |
מדעים ליסודי |
בניית משחק על ידי ילדים כמנוף להעלאת מוטיבציה והישגים במו"ט בקרב ילדים |
גבריאלי הוכברג רוני |
מדעים ליסודי |
תרומת אסטרטגייה של הוראת המדעים לקירוב תלמידים ללמידת מקצוע המדעים |
פרץ ליאת |
מדעים ליסודי |
הובלת שינוי טכנולוגי-פדגוגי בקרב מורים למדע וטכנולוגיה – החדרת טאבלט איינשטיין לשיעורי מדע וטכנולוגיה |
צושחא אניה |
מדעים ליסודי |
השפעתו של שילוב הניסוי המדעי בנושא מצבי צבירה על תפיסות שגויות בקרב תלמידים בבית הספר היסודי |
שקרה סנא |
מדעים ליסודי |
תרומת הוראה- למידה של מודל תהליכי להתמודדות עם קשיים בפתרון בעיות מילוליות דו שלביות במתמטיקה |
אבו אלנעאג' אמל |
מתמטיקה ליסודי |
למידה והוראה בסביבה מתוקשבת לפיתוח תובנות בנושא השוואת שברים ואסטרטגיות פתרון |
ברנע סמדר |
מתמטיקה ליסודי |
העלאת "הצגות מתמטיות" על ידי תלמידים ככלי להתמודדות עם פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה |
בשארה ספא |
מתמטיקה ליסודי |
בעיות מילוליות דו שלביות באחוזים |
גדיר פידאא |
מתמטיקה ליסודי |
כיצד מבינים תלמידים בכיתה ה' בבית ספר ערבי את מושג הממצע? |
גורטנשטיין לבנה |
מתמטיקה ליסודי |
ידע מורים למתמטיקה, בבית ספר יסודי, בנושא המספרים הראשונים והפריקים. |
דחלה דיאלה |
מתמטיקה ליסודי |
חשיבה אלגברית בכתה ו כפי שמתבטאת בניסוח הכללות של סדרות |
דניאל סוזאן |
מתמטיקה ליסודי |
שילוב כלים טכנולוגיים להוראת תלמידים חלשים בכיתה ' בנושא השוואת שברים פשוטים |
זבידאת מהא |
מתמטיקה ליסודי |
תפיסת המורה את מאפייניו של התלמיד החלש במתמטיקה בבית הספר היסודי |
זגורי אורית |
מתמטיקה ליסודי |
יצירתיות בפתרון בעיות לא שגרתיות במתמטיקה בבית ספר יסודי |
חזבון פירוז |
מתמטיקה ליסודי |
חקר מקרה של זוג תלמידים חלשים בגיאומטריה בסביבה ממוחשבת |
חילף אוסאמה |
מתמטיקה ליסודי |
חוש למספרים בשברים |
חלילי איכלאס |
מתמטיקה ליסודי |
כיצד פותרים ומבינים תלמידי כיתה ה' את כפח השברים טרם למידת הנושא? |
טרודי מרוות |
מתמטיקה ליסודי |
דרכי התמודדות תלמידי כיתה ו' עם בעיות מסדר חשיבה גבוה בנושא תורת הגרפים |
כהן דגנית |
מתמטיקה ליסודי |
תפיסות של תלמידים את יחסי ההכלה במשפחת המקביליות . |
סולומון נעמה |
מתמטיקה ליסודי |
הבנת מושג השבר כפי שמשתקפת מאסטרטגיות בחילוק שברים |
פולק יעל |
מתמטיקה ליסודי |
חקר מקרה-אפיון תהליכי הוראה ולמידה בשיעורים פרטניים העוסקים בהטרמה במתמטיקה בקרב תלמידי כיתה ה' |
פינטו שחר |
מתמטיקה ליסודי |
המורה הראוי בעיני התלמידים לעומת המורה המומחה בספרות המחקר |
פרקש ניר |
מתמטיקה ליסודי |
עמדות תלמידים בבית הספר היסודי ביחס למקצוע המתמטיקה |
קדם לסקר רונית |
מתמטיקה ליסודי |
הוראת הגיאומטריה באמצעות קיפולי נייר |
קלריך סופיה |
מתמטיקה ליסודי |
כיצד תופסים מורים את הרעיונות הכמותיים המסתתרים בתרגילי חילוק שברים? |
רמון צימבלר הדס |
מתמטיקה ליסודי |
כיצד תופסים מורים למתמטיקה את תפיסת התלמידים שלהם את מושג היחס? |
שאגוג מיאדה |
מתמטיקה ליסודי |
תפיסת מורות את המשמעות והתפקיד של "שיח מתמטי" בשעורי מתמטיקה |
שחר ירדנה |
מתמטיקה ליסודי |
אפיון התנהגות דרכי פתרון והסברים של תלמידים חלשים-בינוניים בכיתה ה' בתהליך פתרון בעיות מילוליות |
דטינקה כהן דקלה |
מדעים ליסודי |
מודל הוראה-למידה שיקומי בנושא פיתוח מיומנויות עיבוד מידע, ייצוג גרפי וניתוחם בתקופת המעבר לחט"ב |
וקיים שרונה |
מדעים ליסודי |
למידה מבוססת פרוייקטים בנושא 'מערכת השמש' כמקדמת למידה משמעותית |
נאמני רחל |
מדעים ליסודי |
דפוס השימוש, האמונות ועמדות המורים למדע וטכנולוגיה כלפי שילוב טכנולוגיית המידע והתקשורת בשיעורי מדע וטכנולוגיה בבית הספר היסודי |
סעאידה ריהאם |
מתמטיקה ליסודי |
פעולות בשברים בקרב תלמידי כיתה ד: תפיסות, אינטואיציות וחשיבה |
רחאל חולוד |
מתמטיקה ליסודי |
איפיון תפיסה והבנה של מושג הממוצע בקרב תלמידי כיתה ד' טרם הוראת הנושא על פי תכנית הלימודים |
חאג' מייסאא |
מתמטיקה ליסודי |
שילוב המשחק המתמטי בהוראת המתמטיקה |
חאטום סועאד |
מתמטיקה ליסודי |
ידע מתמטי ופדגוגי של מורים ודרכי התמודדות של תלמידי כיתה ב' בנושא שאלות מילוליות |
ביטון דניאלה |
מדעים ליסודי |
שילוב המשחק בלימודי המדעים והשפעתו על מוטיבציה והישגים |
עודה אינסאף |
מתמטיקה ליסודי |
שילובה של תכנה גיאומטרית דינמית Dynamic Geometry Software) |
שפיק רולא |
מדעים ליסודי |
עמדות מורי מדעים כלפי שילוב טכנולוגיית התקשוב בהוראת מדע וטכנולוגיה בביה"ס היסודי בחברה הערבית |
בן דוד מרוה |
מתמטיקה ליסודי |
איורים כאסטרטגיה לפתרון שאלות מילוליות במתמטיקה בקרב תלמידי כיתות ה'- ו' |
בארד אירית |
מתמטיקה ליסודי |
הוראה המשלבת שגיאות מתמטיות כמנוף ללמידה והבנה בקרב תלמידים מתקשים |
טל רובי |
מתמטיקה ליסודי |
הוראת שטחים של מרובעים ומשולשים בשילוב כלי טכנולוגי |
שפירא דורית |
מתמטיקה ליסודי |
חיבור שאלות מילוליות על ידי תלמידים בנושא כפל מספרים עשרוניים |
בן נעים קרן | מתמטיקה ליסודי | שינויים בעמדותיהם של מורים בבית הספר היסודי בנושא שילוב הערכה חלופית במתמטיקה בעקבות שילוב הדרכה אישי |
ג'אליה זוהור | מדעים ליסודי | למידה מבוססת חקר וניסוי כמנוף למוטיבציה בלמידה והעלאת הישגי תלמידים במדעים |
גבריס בדיעה | מתמטיקה ליסודי | חשיפת המורים לניתוח ממצאי מבחני מיצ"ב במתמטיקה בכיתות ה' כמנוף לשיפור תכנון ההוראה |
דיאבאת אמנה | מתמטיקה ליסודי | כיצד תלמידים תופסים נושא שטח מעגל באמצעות או בעזרת דוגמאות פתורות |
חסון תמי | מדעים ליסודי | הוראה מפורשת של מיומנויות חשיבה בשיעורי מדעים: מודעות והרגלי עבודה של מורי מדעים בתי- ספר יסודיים |
ח'ראנבה חוסאם | מתמטיקה ליסודי | שילוב משחק השחמט בהוראה כאמצעי לפיתוח חשיבה מתמטית- פיתוח יח"ל |
יזהר ליטל | מדעים ליסודי | פיתוח יחידת לימוד בנושא מערכת העיכול באמצעות משחקים לימודיים (בביה"ס היסודי) |
להיאני דליה | מדעים ליסודי | עמדות הורים ביחס להכנת שיעורי בית במדעים (חשיבות, מאפיינים, קשיים, דפוסי עבודה, הזמן שמושקע) |
מג'דוב אמנה | מתמטיקה ליסודי | שילוב שאלונים אינטראקטיביים בהוראה ככלי לשיפור ההבנה הלמידה וההוראה. |
מועדי ניירוז | מתמטיקה ליסודי | בניית תוכנית התערבות באמצעות כלים טכנולוגיים לחיזוק החשיבה הגיאומטרית בקרב תלמידי כיתה ה' |
עיאדאת מיאדה | מדעים ליסודי | הוראת עמיתים והשפעתה על המוטיבציה וההישגים בקרב תלמידים ביסודי בלימודי מדעים |
פרץ איריס | מתמטיקה ליסודי | התפתחות חשיבה גאומטרית של מורים בבית הספר היסודי |
קרא סאוסן | מתמטיקה ליסודי | הפוטנציאל הטמון בספרי הלימוד במתמטיקה לפתוח החשיבה האלגברית ביסודי- חקר החשיבה האלגברית" בארבע ספרי לימוד לכיתות ג'-ד' |