טופס נייח

המרצים שלנו

 דני נוה  
ד"ר דני נוה

אנתרופולוגיה, חינוך, אקולוגיה ומדיטציה.

ד"ר דניאל נוה, אנתרופולוג, חי בקרב חברת ציידים-לקטים ביערות דרום-הודו וחקר את אורחותיהם. מחקריו מתמקדים בתודעה (אפיסטמולוגיה), סביבה וחינוך. בשנים האחרונות לוקח דניאל חלק בשינוי לימודי הסביבה במערכת החינוך בישראל, ובליווי בתי-ספר המצויים בתהליכי התחדשות פדגוגית.
דניאל מעורב בחברת הזנק (start-up) בתחום- Digital Health בה הוא מקדם חיבורים חדשים בין תרבות וטכנולוגיה.
במקביל למחקר אקדמאי, הוא מקדיש חלק משמעותי מזמנו להתנסות במסורות שונות של מדיטציה ולהוראתן.
לדניאל תואר שלישי באנתרופולוגיה, תואר שני בארכיאולוגיה פרהיסטורית ותארים נוספים בהיסטוריה ובהוראה.

ד"ר דניאל נוה אנתרופולוגיה, חינוך, אקולוגיה ומדיטציה.
עמית הוראה: החוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה אוניברסיטת בר-אילן,
ביה"ס ללימודי הסביבה אוניברסיטת ת"א.
לאתר ההרצאות הפתוחות שלי

 מייקי אלפנט  
מייקי אלפנט

מלאכת עץ

אומן גילוף, חרש עץ וחורט קערות למחייתו. מייקי בעל ניסיון של כ - 15 שנה ומלמד קרוב לעשור מלאכות עץ. מייקי מתמחה בעבודה עם עץ ירוק. את רוב הידע רכש מייקי באנגליה ובאירופה ממורים המפורסמים בתחומם. את התרבות העשירה העומדת מאחורי מלאכות אלו חי מייקי יום יום.
"התחלתי לגלף כנער, ובשנת 2011 נסעתי לפסטיבל ה Bushmoot באנגליה ובו סדנאות עם מורים מכל העולם, שם למדתי בפעם הראשונה ממורה. חלק מהמורים ששמרתי איתם על קשר והמשכתי לנסוע ללמוד מהם במהלך השנים הם : Jan Harm ter Bruge, Yoav elkayam, William St.clair ו- Baranby Carder.

כיום אני מלמד בשני פסטיבלים גדולים באנגליה הראשון Spoonfest והשני ה Bodgers Ball, אני חלק מגילדה של חרטי עץ באנגליה.
מלמד קרוב לעשור, בחוגים, סדנאות, במרכז למלאכות ביער, בפסטיבל המלאכות אבני דרך ושבע אבנים ובפסטיבל ה Bushmoot,  פסטיבל המלאכות הקדומות הגדול ביולר, אנגליה. "

אינסטגרם
יוטיוב
פייסבוק

סמדר ינהר  
סמדר ינהר

בעלת תואר ראשון בהוראת אומנות

בעלת תואר ראשון בהוראת אומנות. מחנכת ומורה לקליעת סלים בתיכון וולדורף בהרדוף מזה 23 שנים. את מלאכת הקליעה למדתי אצל הרצל אוסטר מקבוץ בית ניר.
במרכז הוראת מלאכת קליעת הסלים בחינוך וולדורף בתיכון  עומד החינוך לעשייה שימושית ומוסרית (עבודה בצורה חסכנית, אכפתיות מהמוצר).חינוך הרצון דרך הגפיים/ידיים. "לייצר מוצרים שאני משתמש/ת בהם" שרלוונטיים להםן. פעולות שחוזרות על עצמן. חשיבה קשורה לזיהוי הצורך שמגיע מהעולם ולתכנון המוצר, הכנת החומרים והייצור, לימוד מיומנויות ומומחיות בעבודה (החשיבה היא כהרף עין, הרצון הוא תרגול שחוזר על עצמו, ככל שחוזר הוא יותר משמעותי).
הוראת הקליעה בתיכון איפשרה עבורי מפגש חינוכי משמעותי עם תלמידים ותלמידות רבים ורבות..

דר דינה כהן  
אריאל אפל



Footer Mobile