טופס נייח

פודקסט בית 12 פרק 9 - איך מובילים שינוי משמעותי בתוך האקדמיה

עם ד"ר הלל וורמן

כשד"ר הלל וורמן התמנה לראש החוג לחינוך במכללת אורנים, הוא שם לב ל – 3 דברים:
1.    הסטודנטים הטובים לא רוצים ללמוד הוראה
2.    השדה החינוכי תוסס ברעיונות של חינוך משמעותי איכותי וחוויתי, ואין לכך התייחסות בהכשרת המורים
3.    המרצים נראו בודדים ולא מאושרים.

בנקודה זו החל תהליך שהוביל לשינוי יסודי בחוג, ובמקביל לטרנספורמציה פנימית של הלל - ממרצה למנהל ולמנהיג חינוכי. בפרק נשמע אילו מכשולים, פנימיים וחיצוניים, הלל צריך היה לצלוח בדרך לשינוי של החוג לחינוך באורנים, והפיכתו לחוג ששם במרכז שיטות חינוך אלטרנטיביות, ומרחב לסטודנטים להוראה לחקור ולברר את זהותם החינוכית.

במהלך הפודקסט נבין מה כדאי לכם לעשות אם אתם מתכננים  תהליך שינוי של שינוי בתוך ארגון (להבין מה המטרה שלכם ולהתמקד בה, לא לעשות דברים לבד, ולדעת מתי להוביל ומתי להרפות את המושכות).
Footer Mobile