חוויה, הדרכה ולמידה מבעד למסך: שימוש במדיה דיגיטלית בתהליכי למידה והוראה:
הקורס מזמן חקירה ויצירה של מדיה דיגיטלית כאמצעי להעברת ידע, רעיונות, שיתוף חווייתי ולמידה משמעותית. בשלב הראשון הסטודנטים/יות ינהלו חקירה עצמית של מגמות לימודיות, רעיוניות ופואטיות של מדיה חברתית בדגש על וידאו ואודיו. בשלב השני של הקורס תערך היכרות עם מסורות של יצירת סרטי תעודה כאמצעי להעברת מידע, רעיונות, חוויות ודעות. בשלב השלישי תחל התנסות מעשית בעבודת תיעוד אתנוגרפי ועריכה, פירוק והרכבה של מרחב ופעולה, ראיון וארכיון כאמצעים לחקירה והוראה.
תהליך זה יוביל בסופו של הסמסטר הראשון ליצירה של סרטון או סדרת סרטוני הנחייה במסגרתם ישאפו הסטודנטיות/ים להקנות ידע ותהליכי למידה לקהל תלמידים, חניכים או מודרכים מוגדר. כל זאת תוך כדי ביסוס תפיסותיהם על תאוריית מדיה, גישה פדגוגית ובחירה של מקורות השראה מתחומי המדיה.
בסמסטר השני, הסטודנטיות/ים יפתחו תהליך מחקרי משולב מדיה דיגיטלית ומבוסס תאוריה ביקורתית לבחינת פעולתו וכוחו של פרויקט המדיה לחולל למידה. המחקר משולב המדיה יוצג בסופו של הקורס לצד הפרויקט הלימודי ויכלול הצעות ופעולות מעשיות לשיפור יישומו הלימודי. שיאו של התהליך בהצגה פומבית של הפרויקטים והרעיונות שמאחוריהם. הפגישות האחרונות יוקדשו לדיון רפלקטיבי במיזמים ולניסוח של תפיסה רעיונית תאורטית המיושמת בפרויקטים.