הפסקה  11:20 – 11:30מושב ב'  11:30 – 13:10 
   
 
   
 
7.    מושב קק"ל: אתגרי שימור יערות במאה ה-21יו"ר: ארנון מדזיניכיתה: 401
   - דניאלה קופל ואנה ברוק: שריפה ב"חגורת הספר העירוני" –  חיפה כמקרה בוחן
 
   - אלון אורנאי, גידי נאמן ותמר קיסר: השפעת פעולות למניעת שריפות על רשתות האבקה בחורש כרמל
 
   - עומרי בונה: איך להתמודד עם שריפות ענק על רגל אחת?
 
 
 
 
   8.  TIMSS, PISA, מגדר ויצירתיות - סוגיות בהערכה בחינוך מתמטי
Thematic Session in Mathematics Education
TIMSS, PISA, Gender and Creativity: Issues in Assessment in Mathematics Education
 
   
יו"ר: עטרה שריקיכיתה: 402 
 
   - הלן פורגז: TIMSS ו-PISA: האם קיים קשר ביניהם?
  
   - דוד מיטלברג: פיזה 2012: אתניות, מגדר והישגים בקרב תלמידים ישראלים
  
   - עטרה שריקי: טיפוח יצירתיות מתמטית של תלמידים והערכת התפתחותה: מציאות אפשרית או חזון שלא ניתן למימוש?
•    Helen Forgasz: TIMSS and PISA: Are they Related?
•    David Mittelberg: PISA 2012: Ethnicity, Gender and Achievement among Israeli Students 
•    Atara Shriki: Nurturing Students' Mathematical Creativity and Assessing its Development: A Possible Reality or an Unattainable Vision? 
  
   -  
      ההרצאות במושב זה יוצגו בשפה האנגלית
  
 
9.    סוגיות במקרא – מחקר ופרשנות  
 
יו"ר: מיכה רואיכיתה: 403
   - רות דנינו ליכטנשטיין: תרומתו של השדה הסמנטי בפרשנות תהלים יח (שמ"ב כב)
 
   - ליאורה גולדמן:  שמו ודמותו של משה בחיבור הארמי "חזונות עמרם" מקומראן
 
   - מיכה רואי: ארבעה "סיפורי יציאה למסע" בספר יונה
 
   - חנה כהן ידען: מקומו של מרחב הפולחן הביתי ותפיסות המרחב העולות ממנו: בית בעלת האוב כמקרה בוחן
 
   10.  חדשנות בהוראה, חינוך מיוחד וויסות עצמי
יו"ר: 
                  מירי הראלכיתה: 201
                  
                     - איילת אגוזי: מודל מתווך-מתערב להבנת השלכות נחשונים על חדשנות בבתי ספר
 
                     - אילת אטינגר: ללמד בן מלך: על תכני לימוד ועל דידקטיקה, בבן המלך והנזיר לאברהם אבן חסדאי
                    
 - אורית צוק ועינת ליכטינגר: קידום תהליכי ויסות עצמי ברמת התלמיד וברמת הצוות בכיתה ט' תקשורתית