עברית
ציון, נ (2017). כפר גלעדי כמוביל ומנחה של המפעל ההתיישבותי בצפון עמק החוּלָה 1939 – 1947.
אופקים בגיאוגרפיה 91-92. עמ' 33-55.
קישור למאמר.
ציון, נ (2017). הוראה קונסטרוקטיביסטית בכפר גלעדי בשנות ה-30 וה-40, סיפורי תלמידים על מורתם בת עמי גבעוני-מלמוד לבית אליוביץ'.
אופקים בגיאוגרפיה 91-92. עמ' 158- 185.
קישור למאמרפורמן שהרבני, י' וציון, נ'. (2016). הוראה ביצועית לשם הבנה. בתוך: הרפז, י (עורך). להבין הבנה ללמוד להבין מושגים ומעשים. עמ'151-161. תל אביב: מופת. קישור למאמר.
ציון, נ (2014). ח"י ביצועי הבנה. הד החינוך. אוקטובר. עמ' 82- 83. קישור למאמר
ציון, נ (2012) משנים את בית הספר כשהאדם במרכזו, פנים 59, עמודים 62-70. קישור למאמר
ציון, נ (2012) ניסיון ליצירת יחסי גומליןהמבוססים על דו קיום: הזווית היהודית ביחסי יהודים-ערבים במהלך המפעל ההתיישבותיבצפון עמק החולה 1939- 1947. בתוך: ספר המאמרים של כנס "הגליל כמרחב מרובה תרבויות", בית הספר ללימודי מוסמך, אורנים המכללה האקדמית לחינוך. קישור למאמר
אנגליתLeshem,s. Zion, N. Friedman, A. (2015). A Dreamof a School: Student Teachers Envision Their Ideal School. Sage Open, October-December, 1-8 . קישור למאמר