זיגלבוים, א' (2024). מטפורות מושגיות בשיח עיתונות הספורט המקוונת. קשר: כתב עת לחקר תולדות העיתונות והתקשורת בעולם היהודי ובישראל, 62, 68–94.
Zighelboim, O. (2022). “You Have Chosen Us from among All Nations”:The Chosenness Concept in Israeli Ultra-Orthodox School Anthologies. Journalof Jewish Education. DOI 10.1080/15244113.2022.2146551. http://dx.doi.org/10.1080/15244113.2022.2146551.
Zighelboim, O. (2022). “Forget-me-not”: Flowers as collectivememory shapers in school anthologies. Hebrew Studies, 63, 195–219.
זיגלבוים, א' (2022). "מטוב למות בעד ארצנו" ל"טוב לעוף בעד עצמנו" – עיון בלשני־סמנטי בערך ההקרבה במקראות הלימוד. הקשרי לשון: בלשנות, פרשנות, משמעות, 1.
זיגלבוים, א' (2022). "אין אנו כשאר העמים": השתקפותה של התפיסה המתבדלת במקראות הלימוד. ראשית –עיונים ביהדות, ה, 112–136.
זיגלבוים, א' (2021). "מלחמת השלום" – על הזיקה הסמנטית בין המושגים 'מלחמה' ו'שלום' במקראות הלימוד. בלשנות עברית, 75.
זיגלבוים,א' (2021). ייצוג הקול הערבי והשתקתו במקראות מגזרי החינוך היהודי. עיונים בשפה וחברה, 14(1), 218–238.
זיגלבוים, א' (2020). "כבשנו או שחררנו" – תמורות סמנטיות בהמשגת מושג ה'כיבוש' במקראות הלימוד. חלקת לשון, 53, 10–31.
זיגלבוים, א' (2015). בין הגלובלי לפרטי: השתקפותה של הגלובליזציה בבחירת שמות פרטיים לילדים יהודים בישראל מתחילת המילניום. הד האולפן החדש, 103, 112-98.