מושב 1: כיתה 401 בית 46
סוגיות פרופסיונאליות ותרבותיות בחינוך, יו"ר ד"ר ניר מיכאלי, מכללת אורנים
- משא ומתן על גבולות הפרופסיה - המקרה של קלינאיות התקשורת בבית הספר
עינת פולק, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
- אחורי דלת הכיתה? רוטינות ארגוניות לקידום הוראה בכיתות
ברקת סעדה, אוניברסיטת בן גוריון בנגב
- המאבק ליצירתן של תרבויות מסורתיות מודרניות: נתיבות מעבר לחילוניות ולדתיות
גלעד כהן קובץ', האוניברסיטה העברית
- "גם לנו יש צד בסיפור": האופן בו תלמידים בישראל משתמשים בזמינויות של טיקטוק כדי להתבטא בנוגע ללמידה מקוונת בתקופת הקורונה
דגנית לוי, האוניברסיטה העברית בירושלים
מושב 2: כיתה 402 בית 46
ניתוח ארגוני ומשפטי של בית הספר, יו"ר ד"ר גליה פלוטקין עמרמי, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
- בית ספר "במיקוד" – ניתוח בראי תיאורית הרוטינה הארגונית
מירב כהן זכריה, אוניברסיטת בן גוריון בנגב
- המפגש של הורים עם בית הספר של ילדיהם הניבט מתוך זיכרונותיהם מתקופת בית הספר
טל רייס, אוניברסיטת חיפה
- רפורמת "הכלה והשתלבות", כיצד מתעצבות החלטות הוריות בנוגע למסגרת החינוכית שילדם ילמד בה?
רונית כץ, אוניברסיטת בן גוריון בנגב
- "בעקרון אפשר לתבוע על כל דבר": בחינת הליכי משמעת בבתי ספר דמוקרטיים מפרספקטיבה של סוציאליזציה משפטית
עידן זק-דורון, אוניברסיטת חיפה
מושב 3: כיתה 403 בית 46
היבטים של מדיניות חינוך, יו"ר פרופ' לילך לב-ארי, מכללת אורנים.
- מבחנים בינלאומיים כמנגנון לעיצוב מדיניות חינוך מקומית: מבחני פיזה ותקשוב בתי הספר
ענבר מימר, אוניברסיטת בר-אילן
- מדיניות החינוך לרב-תרבותיות בזרמי החינוך השונים בישראל כפי שהיא נתפסת בקרב ארגוני המגזר השלישי
שירה פירסטנברג, אוניברסיטת תל אביב
- אינדיקטור ERC חריג והביטוס אקדמי לאומי
יניב וינרב, אוניברסיטת תל אביב