דרושים באורנים

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.
אודות היחידה

במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים ,פועלות היחידות

החוץ אקדמיות של המכללה, במסגרתן פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים.

העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, חדשנות, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים.

אם אתם רוצים לקחת חלק בחיזוק החברה האזרחית בישראל, אתם בעלי יכולות אישיות גבוהות, פרואקטיביים, יודעים לעבוד בצוות ובשיתופי פעולה, ולא מפחדים מסביבה אינטנסיבית ודינמית - ייתכן והמשרה המתוארת למטה מיועדת לכם.

תיאור התפקיד

למרכז ק.מ.ה באורנים דרוש/ה עוזר למנהל ק.מ.ה.

עיקרי תפקיד עוזר /ת מנהל ק.מ.ה. – ניהול סדר יום, סיוע בהובלת תהליכים וסיוע בניהול פרויקטים מיוחדים מטעם מנהל הארגון.

עוזר/ת המנהל מהווה חולייה מקשרת בין המנהל לשאר הגורמים בארגון ומחוצה לו .

הגדרת תפקיד
  • קביעת פגישות וניהול יומן מנהל ק.מ.ה.
  • ריכוז פרויקטים
  • מעקב אחר החלטות ויישומן
  • אחריות ובקרה על משימות בדרג בכיר
  • התנהלות שוטפת מול גורמים פנים ארגוניים, מנהלים בכירים ועוד.
דרישות תפקיד
  • בעל/ת תואר ראשון לפחות
  • סדר, ארגון וניהול מידע ברמה טובה מאד
  • יכולת עבודה במצבי לחץ מול מספר גורמים בו זמנית
  • ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה
  • שליטה בכל מיומנויות המחשב - office מיומנות גבוהה במיוחד אאוטלוק ואקסל.
  • גמישות בשעות העבודה
היקף משרה
  • 100% משרה
הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת cv@oranim.ac.il 
(בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה JB-29)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​
הגדרת תפקיד

  • ניהול יומנים וזימון פגישות מרובות משתתפים של בעלי תפקידים בפקולטה.

  • תשלומים שוטפים של הפקולטה: תשלומים למרצים, שעות בודדות, קורסים טיוטוריאלים, טפסי קופה וכדומה.

  • עבודה מול מחלקת השיווק ותפעול אתר הפקולטה.

  • הפקה ועזרה בארגון סדנאות, ימי עיון, בתים וימים פתוחים

  • אחריות על תפעול, סיוע ברכש ובניהול התקציב.

  • סיוע ביח' השדה, קשר עם בתי הספר, דיווחים למשרד החינוך,

  • טיפול שוטף בקולות קוראים

  • עבודה שוטפת מול ראשי החוגים, רכזות האקדמיות, מנהל

הסטודנטים, מרכז מידע והרשמה והנהלת המכללה.

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון

  • ראש גדול ויוזמה

  • סדר ארגון וענין בפרטים

  • ניסיון קודם בניהול משרד

  • יכולת עבודה בתנאי לחץ

  • גמישות בשעות עבודה

  • יחסי אנוש מעולים

  • שירותיות
  • שליטה בתוכנות office / גרפיקה – יתרון
היקף משרה

100% בכפיפות לדיקנית הפקולטה לחינוך

הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת cv@oranim.ac.il 
(בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה JB-40)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​
קול קורא - מנהל פדגוגי לתחום החינוך
המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (ק.מ.ה) באורנים
​כותרת המשרה

במסגרת המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (מרכז ק.מ.ה) באורנים פועלות היחידות החוץ אקדמיות של המכללה, ובכלל זה פעילות מול משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים ולקוחות פרטיים

העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, שילוב של תהליכים ארוכים ופרויקטים אינטנסיביים

במסגרת "השדה החינוכי" במרכז ק.מ.ה מתקיימת פעילות פיתוח מקצועי לאלפי עובדי הוראה בשנה במסגרות שונות, ביניהן תכניות ארציות, עבודה דרך מרכזי פסג"ה, ליווי בתי ספר ורשויות מקומיות

אודות היחידה

המנהל הפדגוגי בקמה יהיה אחראי לפיתוח הזדמנויות חדשות, ולביצוע הפרוייקטים ברמה מעולה ובהתאם לציפיות המזמין ולתפיסה החינוכית

בתפקידו יוביל את הפעילות של מרכז ק.מ.ה מול הממשקים השונים בפיתוח המקצועי של עובדי הוראה" מטה המשרד, מנהלי מחוזות, מפקחים, מנהלי מח' חינוך ברשויות, מנהלי מרכזי פסג"ה, מנהלי ביה"ס, גופי מגזר שלישי'

תיאור התפקיד
  • בעל ניסיון עשיר בשדה החינוכי. הכרות עם בתי ספר ועם מנגנוני משרד החינוך בכלל ובפיתוח מקצועי בפרט
  • משלב שטח ורוח. בעל תפיסה חינוכית וערכית ברורה
  • אנרגטי, לומד, בעל יכולות בין אישיות גבוהות. יכולת ניהולית גבוהה ומוכחת
  • בעל תואר שני לפחות. הכרות עם מערכת החינוך – הכרחי, רצוי בתפקידי ניהול
     
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-32 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים


​​כותרת המשרה רכז/ת כספים, ביה"ס הבינ"ל - 100% משרה

במסגרת התפקיד


 

תקציב
  • בנית תקציב ביה"ס הבינלאומי
  • בקרה ומעקב שוטף על ביצוע תקציבי, הפקת דוחות ביצוע שלישוניים
  • מתן מענה כללי/תקציבי בבניית תכנית עבודה שנתית
  • בניית הצעות לתכניות חדשות
  • בניה, תמחור בקרה ודיווח של תקציבי הפרויקטים השונים
  • התאמת כ"א לפרויקטים – היקף משרה
  • כתיבת הצעות מחיר וקולות קוראים

כספים
  • דיווח כספי להנהלת ביה"ס הבינלאומי ומכללת אורנים
  • מעקב גביה
  • הפקת חשבוניות
  • הפקת דו"חות ביצוע לפרויקטים וקרנות
  • אחריות על חתימה על חוזים
  • אישור כל ההוצאות של ביה"ס
  • עבודה שוטפת מול מחלקת כספים
  • עבודה פיננסית מול הלקוחות השונים
  • טיפול בדו"חות קופה קטנה
  • טיפול כספי בנסיעות עבודה לחו"ל

שכר
  • כתיבת הצעות עבודה בשיתוף עם מנהלת ביה"ס ומחלקת משאבי אנוש
(הגדרת תפקיד, היקף משרה והצעת שכר)
  • טיפול בחוזי העסקה, אישורים שונים (כגון טופס 101 ותיאום מס)
עבודה שוטפת מול מחלקת שכר
  • דיווח שעות לעובדים זמניים
  • ריכוז ודיווח תוספות לשכר

ניהול ידע
  • כתיבת נהלים בשיתוף עם מנהלת ביה"ס
  • אחריות על ארגון סיכומי נסיעות לחו"ל

כללי
  • כתיבת תקציבים עבור הגשת בקשות לתרומות / מלגות
  • כתיבת תקציבים ותנאי תשלום עבור חוזים בשיתוף עם מנהלת הפרויקט
  • השתתפות בישיבות צוות
  • השתתפות בפגישות הנוגעות לנושאים כספיים


דרישות התפקיד


  • תואר ראשון  - חובה, תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, ניהול) – יתרון משמעותי
  • ניסיון בבניית תקציבים עבור תכניות מגוונות
  • ניסיון בניהול תקציב באופן שוטף
  • יכולת בינאישית גבוהה ורצון לעבודה בצוות
רמת ארגון וסדר גבוהה במיוחד
  • עצמאות ויוזמה, כושר ארגון, יכולת עמידה בלחץ
  • דייקנות וירידה לפרטים
  • עברית - ברמת שפת אם
  • אנגלית (דיבור וכתיבה) – ברמה גבוהה

כפיפות

מנהלת ביה"ס הבינ"ל


הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
( - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה - JB-39)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים


תיאור התפקיד דרושים עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות ועובדי/ת חצר
הגדרת תפקיד

עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות
ימי עבודה- א'-ה'
בין השעות עבודה 15:30-20:30

דרוש/ה עובדי/ות חצר
בין השעות  08:00-16:30

הגשת מועמדות​ ​
לפרטים יש לפנות לסמי בטלפון: 054-2268056
Footer Mobile