דרושים באורנים

כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.

תיאור תפקיד כללי

מנתח/ת מערכות

הגדרת תפקיד

לארגון גדול ומוביל באזור טבעון
דרוש/ה מנתח/ת מערכת לעבודה בצוות, בסביבה דינאמית, במחלקת מערכות מידע.
הובלה והטמעת תהליכים אירגוניים במערכות המידע וה BI.
ניתוח דרישות, הבנת הצרכים ועבודה שוטפת עם המשתמשים ומול הספקים

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון במערכות מידע/תעשיה וניהול/מדעי המחשב

  • לפחות 2 שנות ניסיון בניתוח מערכות ו/או תכנות במערכות מידע

  • ידע וניסיון ב SQL ובסיסי נתונים

  • ניסיון ביישום והטמעת מערכות BI – יתרון משמעותי

  • יכולת עבודה בצוות

  • יכולת אנליטית גבוהה

  • ראש גדול, ראייה מערכתית, יוזמה ועצמאות
  • תודעת שירות גבוהה וכישורים בינאישיים מצוינים.

היקף משרה

100% משרה

הגשת מועמדות
קו"ח יש לשלוח לכתובת cv@oranim.ac.il  (נא לציין בשליחה - קוד משרה 46-JB )
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​

תיאור התפקיד דרושים עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות ועובדי/ת חצר
הגדרת תפקיד

עובדי/ות ניקיון משרדים וכיתות
ימי עבודה- א'-ה'
בין השעות עבודה 15:30-20:30

דרוש/ה עובדי/ות חצר
בין השעות  08:00-16:30

הגשת מועמדות​ ​
לפרטים יש לפנות לסמי בטלפון: 054-2268056

רכז/ת מנהלי/ת לתוכניות חינוך ולימודי חוץ - 100% משרה
המרכז לקהילה, מנהיגות והשראה (ק.מ.ה) באורנים
​כותרת המשרה

מנהל הסטודנטים במרכז ק.מ.ה נותן מענה לעשרות אלפי מתעניינים, אלפי סטודנטים, ומרצים בעשרות תכניות, ביניהן תוכניות חינוך ותוכניות משרד העבודה

להשתלבות בעמדת מפתח במערך זה, דרוש/ה רכז/ת מנהלי לתוכניות חינוך ולימודי חוץ במנהל סטודנטים
המועמד/ת יהיה בעל/ת אוריינטציה גבוהה לאדמיניסטרציה, יכולת ארגון, יכולת בינאישית גבוהה לקיום קשר עם ארגונים ומשרדים ממשלתיים, יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ונכונות להשתלבות בצוות איכותי

תיאור התפקיד

  • מתן מענה מנהלי אקדמי לסטודנטים ורכזי תכניות
  • קיום קשר שוטף עם ארגונים ומשרדי ממשלה רלוונטיים. (כגון משרד העבודה, משרד החינוך וכו')
  • ליווי מנהלי/אדמיניסטרטיבי לתוכניות השונות בלימודי חוץ אורנים בכלל ולתוכניות בתחום החינוך ולתוכניות בית הספר לגיל הרך בפרט.
  • מתן מידע למתעניינים על תוכניות הלימוד, תכנים, מועדים, שכ"ל ועוד
  • סיוע בבנייה והוצאה לפועל של תוכניות לימוד כולל פתיחתם במערכות המחשוב, שיבוץ חדרים, זימון לראיונות ומעקב אחרי התקדמות התוכניות
  • מתן שירותים מנהליים  לסטודנטים, למרצים ולרכזי התוכניות ברמה הגבוהה ביותר
  • שליטה מלאה בתוכניות הלימוד ע"י תוכנת "מכלול", עבודה על יישומי אופיס וכן על תוכנת משרדית.
הגדרת תפקיד
  • בעל/ת תואר ראשון לפחות
  • ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה אדמיניסטרטיבית/ מנהלתית
  • ניסיון והכרות עם תוכנות מערכתיות (כגון: מכלול, SAP )
  • "ראש גדול" ופתיחות ללמידה מהירה
  • יכולת השתלבות בצוות איכותי ושאפתן
  • הכרות עם מוסדות אקדמיים ומשרדי ממשלה – יתרון
  • יכולת אנליטית
  • סדר וארגון מהמעלה הראשונה
  • יכולת בין אישית ותקשורתיות, יחסי אנוש מעולים, כולל מול גורמים בכירים בארגון ומול גורמי חוץ כגון משרדי ממשלה
  • גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרו אקטיביות , ראש גדול
  • גמישות בשעות העבודה והתאמה לעונתיות – עיקר העומס הנו בחודשים יוני-דצמבר
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-42 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד - 100% משרה
כפיפות למנהלת מדור שכר לימוד
​כותרת המשרה

התפקיד מחולק ל:

1 -  50% משרה אחריות על קופה ראשית של המכללה

הפקדות, קבלות, פקודות יומן

קופות קטנות

התאמות כרטיסי קופה.


2 - 50%  משרה טיפול בגביית שכר לימוד ומעקב שוטף אחר יתרות חוב

עבודה מול רכזות מנהליות ומול מוסדות שונים.

קבלת קהל וטיפול בסטודנטים להסדרת התשלום.

מענה טלפוני ומענה בפורטל הסטודנטים.

הגדרת תפקיד

  • הנה"ח סוג 2.
  • שרותיות ואדיבות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • כושר ארגון , סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד.
  • תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
  • שליטה באקסל.
  • ראייה מערכתית וראש גדול.
  • יתרון יינתן לניסיון עם תוכנת פריוריטי ותוכנת מערכת אקדמית.
דרישות תפקיד
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-41 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
מועמד/ת שימצאו מתאימים יוזמנו למרכז הערכה שיתקיים במכללת אורנים​ ​

Footer Mobile