-
ד״ר אתי גורדון גינזבורג וד״ר גוני בן-ישראל קסוטו
מיכל רובנר ודויד גרוסמן בחדר הילדים – קריאה בחיבוק לדויד גרוסמן ומיכל רובנר כיצירת אומנות
השפה כמרחב של גלות ושל גאולה בהליכי עזיבת דת בקרב בוגרי ישיבות: מקרי בוחן מהספרות העכשווית
הפואטיקה של אסף ענברי
מי כן מכיר את אופיר? ספרי פעוטות כסוגה
מושב ב' | תקשורת חזותית
יו"ר:
ד״ר פנינה שוקרון-נגר
מיקום:
בית 46, כיתה 402
ביטויים של לעומתיות ישירה ועקיפה בייצוגים חזותיים בבחינות הבגרות בהיסטוריה
-
ד״ר מיכל גנץ-מישר וד״ר לימור ראובך
על אתגרים בכתיבה, בתרגום ובקריאה של ספרי ילדים מולטימודליים – המקרה של לורן צ׳יילד
-
פרופ׳ אילנה אלקד-להמן ופרופ׳ יעל פויס
מה בין קריאה בנובלה לקריאה בנובלה גרפית? או: כיצד לקרוא בנובלה גרפית?
'הדור השני' ב'עידן של העד' – מישל קישקה, הדור השני: דברים שלא סיפרתי לאבא
מושב ג' | לשון ושירה
יו"ר:
פרופ׳ חיה שחם
מיקום:
בית 46, כיתה 403
הכינוי אֵי-מִי ביצירת שלונסקי ומחוץ לה
העברית שפה חיה ובועטת אפילו בשירי תפילה בני זמננו
"אני כותב לכם שירים בלשון אשדודית" – על תפקידיה של הדו-לשוניות ותרומתה לשירה ה"מזרחית"
"מוֹרֶה מוּבָס" ו"מוֹרָה עובדת קבלן" – פואטיקה של מורים משוררים (עיון בשני שירים)
מושב ד' | רכישה תחבירית
יו"ר:
פרופ׳ דורית רביד
מיקום:
בית 46, אולם