קוד תוכנית: 94083
אופי המפגשים: פא"פ + א-סינכרוני
היקף ההשתלמות: 40 שעות גמול עם ציון (מותנה באישור משרד החינוך) 
מנחה מוביל: טליה סיטבון
אוכלוסיית יעד: ממונים, מנהלי השכלה, מנחים פדגוגיים
רציונל  
 הקנייה והטמעת סל כלים מעולם הגישור לשיפור יכולות הניהול וניהול מו"מ של משתתפי ההשתלמות.
מטרות 
- הקנייה והטמעת סל כלים מעולם הגישור                                            
- לשיפור יכולות הניהול וניהול מו"מ               
נושאים מרכזיים
- קונפליקטים
- מו"מ                                      
- התמודדות עם מכשולים                         
תכנית ההשתלמות
| תאריך | ש"א | שעות | נושא | מרצה | סוג המפגש | 
| 07/05/2024 | 6 | 10:00-14:30 | זיהוי תגובות אישיות במצבי קונפליקט ומו"מ. המשגת תפיסת ה- win-win        הגדרות אלטרנטיביות לתפיסת הקונפליקט.       מודלים ליישוב קונפליקטים      עקרונות הגישור.                הגדרת הגישור  היכן הגישור פוגש אותנו
 | אלי וינברגר | פא"פ | 
| 15/05/2024 | 6 | 10:00-14:30 | תרגיל במו"מ.    אלמנטים במו"מ  שיטות ניהול מו"מ         תרגול | אלי וינברגר | פא"פ | 
| 28/05/2024 | 4 | 10:00-13:00 | עולם  הצרכים.  איך מזהים צרכים | אלי וינברגר | א-סינכרוני | 
| 04/06/2024 | 6 | 10:00-14:30 | שימוש מושכל בזיהוי צרכים  ויכולתו להשפיע על תרבות הארגונית. | אלי וינברגר | פאפ | 
| 18/06/2024 | 6 | 10:00-14:30 
 | פיתוח מיומנות ההקשבה          תרגיל שיקוף.מחסומים מילוליים ובלתי מילוליים.
 איך מטמיעים תרבות של הקשבה.            סימולציה בקבוצות הקשבה, שיקוף, צרכים)
 
 | אלי וינברגר | פא"פ | 
| 02/07/2024 | 4 | 10:00-13:00 
 | ה-reframing פיתוח נושא ה- reframing  במרחב הניהולי כתפיסת עולם של הכלה.תרגול.
 | אלי וינברגר | פא"פ | 
| 09/07/2024 | 4 | 10:00-13:00 | דיאלוג בונה. כיצד? | אלי וינברגר | א-סינכרוני | 
| 16/07/2024 | 4 | 10:00-13:00 | דיאלוג – מסרי אני התמודדות עם מכשולים ויציאה ממבוי סתום.
 | אלי וינברגר | פא"פ 
 |