טופס נייח

סגל המרצים

עדי ויינשטוק  
עדי וינשטוק

רכזת התכנית

מנתחת התנהגות M.A, BCBA בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בפסיכולוגיה. בוגרת תוכנית ההכשרה למנתחי התנהגות מטעם אוניברסיטת ת”א.
בעלת נסיון עשיר בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבת גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לילד, למשפחה ולגורמים החינוכיים. בונה ומנחה תכניות ביתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות וקשיים חברתיים. מרצה בכירה לצוותים חינוכיים וטיפוליים.
מייסדת מודל גפן לטיפול בילדים עם קשיים התנהגותיים, רגשיים וחברתיים והדרכת הורים וצוותי חינוך והוראה.

אילנה קורליקן  
אלינה גורליקן

רכזת התכנית

מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות.  B.A בפסיכולוגיה וחינוך.
בונה ומנחה תכניות ביתיות ומערכתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות, קשיים חברתיים וקשיים רגשיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות. בעלת נסיון של 13 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים וחינוך מיוחד, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד. מדריכה ומלווה צוותי הוראה וצוותים חברתיים במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי.
מייסדת מודל גפן - מודל טיפולי הוליסטי אשר משלב בתוכו תיאוריות ומודלים קוגנטיביים, רגשיים והתנהגותיים.

גבריאל כהן - מנתח התנהגות מוסמך  
ד"ר גבריאל כהן

.Ph.D, BCBA, Psy.MScABA, SpecEd.BSc

מנתח התנהגות מוסמך.
מומחה תחום בהנחיית מנחים, צוותי הוראה והורים בהקניית אופני הוראה חדשניים ויצירתיים המבוססים על מודלים מתקדמים מבוססי מחקר של ניהול וניווט במרחב החינוכי ובכלל.
התמחות מקיפה מאוניברסיטאות מובילות בתחום באנגליה וניסיון רב ועשיר בעבודה מחקרית וקלינית המשלבת שימוש בטכניקות מתקדמות שפותחו באנגליה ובאמריקה להנחיית מנחים.
בעל תפישה עקרונית וייחודית מתחום הפסיכולוגיה ההתנהגותית והקוגניטיבית המבוססת על התבוננות התנהגות המתנהג (ללא קשר לאבחנות אחרות באם אלו קיימות) כמשפיעה על, ומושפעת מהסביבה. הגישה בוחנת את מערכת יחסי הגומלין השוררת בין מתנהג והסביבה והיא מעצימה ומקדמת ראייה אובייקטיבית והגדרה אופרטיבית של הקושי או בעיה כפי שהיא מוצגת על ידי הלקוח ונתפשת על ידי הסביבה.

לחצו לצפייה באתר האישי

דר אלון בודנשטיין  
ד״ר אלון בודנשטיין

מרצה

מנהל בי"ס חינוך מיוחד המטפל בתלמידים בעלי קשיי התנהגות.
מאבחן דידקטי ומרצה שנים רבות במכללת אורנים בתפקידים שונים - הדרכה פדגוגית חינוך מיוחד שנה ג׳, מוכנות לקראת ביה"ס, אבחון קריאה כתיבה.
כיום מלמד בלימודי חוץ במסלול ניתוח התנהגות יישומי.

שטרן קרין  
ד"ר קרין שטרן

מרצה
BCBA

מנתחת התנהגות מוסמכת מטעם הבורד האמריקאי (BCBA) ודוקטור לפסיכולוגיה קהילתית וחברתית-יישומית מאוניברסיטת UMBC. קרין עומדת בראש המרכז לניתוח התנהגות, המלווה מנתחי/ות התנהגות, משפחות וצוותים חינוכיים וטיפוליים במטרה לבנות מערכות יחסים מאושרות ולהגיע להישגים רצויים. קרין עוסקת בניתוח התנהגות מזה כעשור במגוון מסגרות - פרטיות, חינוכיות וטיפוליות, בארץ ובארה"ב, ומשלבת בעבודתה כלים מאימון בקבלה ומחויבות (ACT). קרין מעבירה השתלמויות לצוותים חינוכיים ומקצועיים במסגרות טיפוליות וחינוכיות, בחינוך הרגיל והמיוחד. קרין הינה מרצה לניתוח התנהגות בתכנית ללימודי ניתוח התנהגות, ובעבר הרצתה בחוגים לחינוך מיוחד וחינוך לגיל הרך במכללת סמינר הקיבוצים.

 מיכאל בן צבי  
מיכאל בן צבי

מרצה
BCBA


מראשוני מנתחי התנהגות בארץ, מוסמךBCBA והצטרף לצוות התכנית ב 2016.
חלוץ הטיפול האינטנסיבי התנהגותי לטיפול באוטיזם בישראל, ומלמד בתכנית קורסי מבוא וגם קורס ובו התמחות באוטיזם.
מומחה בקידום התחום השפתי (וורבאלי) והחברתי לילדים עם אוטיזם.
משלב ניתוח התנהגות בתחומים שונים נוספים - התערבות בבתי ספר, פתרון בעיות התנהגות לצעירים ולבוגרים, וקידום גמילה והרגלי שירותים נאותים.
מחבר הספר- אוטיזם - טיפול באמצעות ניתוח התנהגות (2009).

דר רותי רוזנן  
ד״ר רותי רוזנן

מרצה

מנתחת התנהגות ופסיכולוגית, עובדת בטיפול בילדים עם ASD מאז 2005 וכן בטיפול התנהגותי בילדים עם נכויות התפתחותיות מורכבות.
כיום, מטפלת בילדים במספר מסגרות טיפוליות במכון להתפתחות הילד ע״ש ויינברג בבית החולים שיבא (תל השומר).
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני ושלישי בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן.
עבודת הדוקטורט שלה עוסקת ביכולות זיהוי רגש בקרב ילדים בספקטרום האוטיסטי.
מלמדת קורס להכשרה מעשית לטיפול התנהגותי בילדים עם ASD במכון להתפתחות הילד בשיבא.
בעלת ניסיון רב השנים בטיפול בילדים תחת הדרכה ממנתחות התנהגות מהטובות בארץ העשיר את יכולתה לנהל בעצמה תכניות התערבות ולהעביר ידע פרקטי לסטודנטיות ולסטודנטים שלה, שישרת אותם בעבודת השטח בעתיד.

 דר משה אופנהיימר  
ד״ר משה אופנהיימר

מרצה
BCBA-D  

מנתח התנהגות מוסמך משנת 2010 ופסיכולוג עוד משנת 1978.
אז עם תואר ראשון בחינוך והרבה חוצפה עבד כפסיכולוג התנהגותי בבתי ספר בדימונה. בשנת 1982 נסע להמשך לימודים באוניברסיטת קנזס בארה״ב שם התמחה בעבודה במעונות לאנשים עם פיגור.
פוסט דוקטורט המשיך באונ׳ נברסקה בבית הספר לרפואה בהתמחות של רפואת ילדים התנהגותית העוסקת בכל מה שנשאל רופא ילדים ואין לו זמן לענות להורים מודאגים בנוגע להתנהגות ילדים!
כיום, בנוסף להיותו מרצה וראש תכנית ללימודי ניתוח יישומי של התנהגות בווינגייט, הוא יועץ התנהגותי בבית ספר קשתות שבמועצה אזורית מנשה, ויועץ התנהגותי במעונות והוסטלים של השרות במשרדי הרווחה והבריאות.

 דגנית מנע יופי  
דגנית מנע יופי

מרצה
BCBA


אימא לארבע בנות. בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות באוניברסיטת ת"א. בעלת ניסיון טיפולי עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים בגילאים שונים ויכולות משתנות בתכניות ביתיות ובשילוב במסגרות חינוכיות. בנוסף, בעלת ניסיון בעבודה במערכות חינוך רגילות.

Footer Mobile