גולת הכותרת של הלימודים הינו פרויקט גמר יישומי המסכם את הידע שנרכש במהלך הלימודים. במסגרת הפרויקט יבצעו הסטודנטים תהליך פיתוח אב-טיפוס של כלי טכנו-פדגוגי הכולל: זיהוי וניתוח צרכים, פיצוח ואפיון פתרון הנותן מענה לצורך לימודי או הדרכתי, עיצוב, פיתוח והערכה של אב-טיפוס בקרב קהל היעד באמצעות מחקר יישומי, והצגתו בפני פאנל מומחים מהאקדמיה והתעשייה במסגרת אירוע Demo Day.
החלק המחקרי-אקדמי בעבודת הגמר כולל את האפשרויות הבאות:
1. מחקר אמפירי
בחינת השפעת השימוש באב-טיפוס על תהליכים פדגוגיים (למידה, הוראה והערכה), הדרכתיים (צורך הדרכתי בארגונים), או ניהוליים (צורך ניהולי בבתי-ספר).
2. מחקר מסוג חווית משתמש (UX Research):
בחינת הצרכים, העדפותיהם והתנהגויותיהם של אוכלוסיית יעד מסויימת (מורים, מדריכים, תלמידים, מנהלים) העושים שימוש באב-טיפוס של יישום טכנו-פדגוגי
3. מחקר תיאורטי
3.1 עיסוק בסוגיות הקשורות לקשר שבין טכנולוגיה, פדגוגיה ו/או יזמות חינוכית.
3.2 בדיקת השפעת השימוש בטכנולוגיות למידה על פיתוח מיומנויות המאה ה-21, כגון חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות, ומכוונות עצמית