עליך לקרוא את תנאי הקבלה היטב ולבדוק התאמתך לתכנית בה הנך מתעניין. אנו ממליצים ליצור קשר עם מרכז המידע לקבלת מידע ובדיקת התאמה בטלפון- 1-800-30-10-80 או
בדוא"ל דמי הרישום אינם מוחזרים בשום מקרה.
ההרשמה האינטרנטית מורכבת ממספר שלבים:
שלב א': מילוי טופס מקוון ותשלום דמי הרשמה בקישור המוצג למטה.
שלב ב': לאחר קבלת אישור למייל האישי על ההרשמה במערכת, יש להיכנס ל
פורטל מועמד (שם המשתמש והסיסמה יוצגו בדוא"ל שתקבל עם סיום ההרשמה בטופס המקוון)
לשם המשך ההרשמה וצרוף האישורים הנדרשים.
שלב ג': בפורטל תתבקש להשלים את הרשמתך ולמלא שמות ממליצים, לפרט על הניסיון החינוכי/ניהולי (לא יידרש בהרשמה לתכנית "מוסמך בהוראה" M.Teach)
ולצרף את כל האישורים הבאים:
- תעודה של תואר ראשון+ גיליון ציונים מלא
- תעודת הוראה + גיליון ציונים מלא (לא נדרש במידה ונרשמת לתכנית "מוסמך בהוראה" M.Teach)
- אישורים על לימודים נוספים רלוונטיים, במידה ויש: תארים נוספים, קורס מנהלים, מאבחנים דידקטיים וכד'.
- צילום תעודת זהות.
- תמונה.
שלב ד': לאחר שליחת כל האישורים הנדרשים, תקבל הודעה לדוא"ל האישי שלך על הרשמתך לתואר שני ממנהל הסטודנטים.
לתשומת הלב!
תישקל רק פניית מועמד אשר הגיש/שלח את הטפסים במלואם וכן את כל האישורים הנדרשים.
בהצלחה!