טופס נייח

הסגל שלנו

דר אורית דרור  
ד"ר אורית דרור

מנהלת המכון הישראלי לחינוך בגיל הרך

מעבר לניהול המכון, אורית מלמדת בחוג לגיל הרך (מאז 2001), מרכזת (בשותפות) את פורום הגיל הרך במכון מופ"ת, חברה בועדת ההיגוי של "אנו- הקואליציה לחינוך מלידה" ופעילה חברתית בתחום הגיל הרך. היא עמיתה בתכנית מנדל למנהיגות אקדמית.
עד 2020, היתה ראשת החוג ותכנית ההכשרה לגיל הרך במכללה. בשנים 2017-2019, היתה חברה בועדת המתווים להכשרה להוראה (ועדת ודמני-ענבר).
בעבר עבדה כמרפאה בעיסוק (1995-2008) במוסדות שונים (גנים, בתי ספר ומרכזים התפתחותיים). לאורית תואר שלישי בחינוך (אוניברסיטת חיפה, 2014), תואר שני ביעוץ חינוכי (אוניברסיטת תל-אביב, 2001), ותואר ראשון בריפוי בעיסוק (אוניברסיטת תל-אביב, 1995).

חגית פולק  
דפנה אפרתי

חברה בצוותי הניהול, ההיגוי והפיתוח. מנהלת מחלקת התכניות

בתפקידה אחראית על הבנה ומיפוי של צרכי השטח בהכשרה והתפתחות מקצועית, בניית תכניות מותאמות, ובניית מערך ליווי אקדמי, רגשי וחברתי ללומדות בתכניות המגוונות:  כ 300 לומדות, ב 5 תכניות.

בתפקידיה הקודמים רכשה דפנה היכרות עמוקה עם עבודת השטח החינוכית, החל מעבודת הגננת ועד לעבודת ניהול מערכות: היא עבדה כגננת במספר מערכות חינוך, ניהלה גן ילדים יהודי בארה"ב, ליוותה הורים וגננות במערכת הגיל הרך, ניהלה את אגף הגיל הרך בקיבוץ משמר העמק וכן את מערכת הבריאות בישוב, ובתפקידה האחרון היתה מדריכה פדגוגית של סטודנטיות לתואר ראשון בחינוך לגיל הרך במכללת אורנים. בעלת תואר שני ביעוץ חינוכי, MA מאונ' חיפה.

סיגל אחיטוב   
ד"ר סיגל אחיטוב

חברת צוותי ההיגוי והפיתוח. מנהלת מחלקת מחקר

מעבר לתפקידה במכון, סיגל היא ראשת התכנית לתואר שני לחינוך לגיל הרך במכללת אורנים. מנהלת מחלקת המחקר במכון הישראלי לגיל הרך.
סיגל מלמדת בתכניות לתואר ראשון ושני בגיל הרך קורסים הקשורים במורשת יהודית ובפדגוגיה של הגיל הרך. קודם לכן עבדה כמפקחת על גני ילדים בחינוך הממלכתי-דתי במחוז צפון במשך כ 18 שנה. באחריותה היו כ 150 גנים ב 9 רשויות מקומיות. תחומי המחקר האקדמי שלה מתמקדים בנושאים הקשורים בחינוך וזהות (אישית, אתנית ומקצועית), כפי שמשתקף בקבוצות מחקר בהן השתתפה: קבוצת מחקר בנושא חינוך לאזרחות (בהובלת מכון ון ליר), קבוצת מחקר בנושא "סולידריות" במכללת אורנים, וקבוצת המחקר הבין לאומית לחינוך יהודי בילדות המוקדמת.
סיגל היא בוגרת תכנית הפוסט דוקטורט במכון מופת. בתכנית זו חקרה את זהותן של מנהלות מעון בישראל ואת עמדתן בנוגע לפרויקט בינוי קהילה בו לקחו חלק.    

גייל סוסקין  
ד"ר גייל סוסקין

חברת צוות ההיגוי של המכון.
ראשת החוג ותכנית ההכשרה לגיל הרך


מעבר לפעילותה במכון, גייל מכהנת כראשת החוג לגיל הרך וכמרכזת התכנית לאמנויות במכללה ומלמדת קורסים בתנועה בחוגים שונים. היא תרפיסטית מוסמכת בתנועה. בעלת תואר שלישי בלימודי מגדר (אוניברסיטת בר-אילן), בעלת תואר שני בלימודי נשים ותואר ראשון בפסיכולוגיה ובחינוך.
בעבר עבדה כמדריכה מחוזית במשרד החינוך והיתה ממונה על תחום הטיפול הפרא-רפואי במחוז הצפון. עבדה בפיקוח של משרד החינוך בחינוך המיוחד במגזר החרדי והיום עובדת כמדריכה ויועצת במרכז הנותן מענה טיפולי לציבור החרדי בחיפה ובצפון. מלמדת בנוסף בקורסי הכשרה לעבודה בחדר סנוזלן.

 תמר בודק  
תמר בודק-מלה

מנהלת שותפיות ופיתוח המשאבים  

תמר מנהלת  את מחלקת פיתוח המשאבים של מכללת אורנים.
בתפקידה היא אחראית על הרחבת העשיה החברתית של מכללת אורנים באמצעות העשרת רשת של קשרים עם שחקנים מרכזיים בחברה האזרחית, בממשל ובפילנתרופיה.

עברה המקצועי של תמר מגוון, ונותן לה כלים להבנת ממשקים בין ממשלה, עסקים, אקדמיה ומגזר שלישי:

היא עבדה במגזר העיסקי כמנהלת מחקר ופיתוח של חברה ישראלית העוסקת בטיהור שפכים בטכנולוגיה ידידותית לסביבה,
במגזר השלישי בתפקיד מנחת בינוי קהילה ב"שדמות-מרכז למנהיגות בקהילה",
ובמגזר הממשלתי- כשעבדה כמפתחת מדיניות לאומית בנושא זנים אקוואטיים בסכנת הכחדה במשרד האוקיינוסים והדגה של ממשלת קנדה.
לתמר תואר ראשון בביולוגיה מטעם אונ' באר שבע, ותואר שני  M.Sc. בטוקסיקולוגיה וכימיה סביבתית מטעם אוניברסיטת אוטווה שבקנדה.

יעל שני  
ד"ר יעל שני

מקשרת בין תכניות קדם אקדמיות לתואר הראשון בגיל הרך ומרצה בתכניות המכון 

מרצה ומדריכה פדגוגית
יעל היא בוגרת תואר ראשון במסלול המצטיינים בחוג לגיל הרך באורנים. בוגרת תואר שני ושלישי באוניברסיטת בר אילן במסלול התפתחות הילד וייעוץ לגיל הרך. יעל מדריכה פדגוגית ומרצה בקורסים העוסקים ב: תיווך, אוריינות, ניהול מסגרות חינוכיות לגיל הרך, ילדים ומסכים ועוד, אשר בחלקם נעשה שימוש בקורסי mooc.
נושא עבודת הדוקטורט שלה הוא באופן שבו תיווך מבוגר ממתן התנהגויות אלימות כתוצאה מצפייה בטלוויזיה בקרב ילדים בגיל הרך וכן באופן שבו תיווך גננות מפחית התנהגות אלימה בגן.
בעבר עבדה כגננת.

Footer Mobile