טופס נייח

מקבלים הרבה יותר!


לומדים מהשטח!
יותר התנסות, יותר ליווי, יותר נסיון
בחוג לחינוך מיוחד באורנים מקבלים הרבה יותר!

  • יותר התנסות!
למידה אמיתית ומקצועית נעשית רק בשילוב עם עשייה בשטח.

בשנה א'

התנסות של יום בשבוע בכיתות חינוך מיוחד בבתי ספר רגילים. בכיתות אלו ניתן לפגוש תלמידים עם: לקויות למידה, בעיות התנהגות, הפרעה על רצף האוטיזם, מוגבלות שכלית התפתחותית ועוד.

בשנה ב'

התנסות של יומיים בשבוע בבתי ספר לחינוך מיוחד. הסטודנט בוחר את האוכלוסייה אותה הוא רוצה ללמד: מוגבלות שכלית התפתחותית, לקויות למידה והפרעות רגשיות/התנהגויות, הפרעה על רצף האוטיזם. שיעורי ההדרכה הפדגוגית מתקיימים בבית הספר ועוסקים בתכנים תיאורטיים כמו גם בתכנים העולים מהשטח.

בשנה ג'
יומיים התנסות בכל שבוע בבית ספר רגיל (יסודי או חטיבה). הסטודנט ילמד בכיתה ההטרוגנית את תחום הדעת השני שלו, ילמד לתת מענה לרמות השונות בכיתה, ויתמחה בהוראה מותאמת פרטנית בשפה ובחשבון.​

  • יותר ליווי!
למידה משמעותית דורשת ליווי צמוד ומקצועי. הליווי מאפשר מסגרת בה ניתן להתלבט, לשמוח עם ההצלחות, ללמוד ולהשתפר כאשר פחות מצליחים. הליווי נעשה בתוך בית הספר ובשיעורים  במכללה.
מורה משמעותי הוא מורה שמצליח ליצור קשר, קרבה ואמון עם התלמיד. במהלך הלימודים האקדמיים , המרצה והסטודנט מפתחים קשר שיהווה מודל לקשר נכון בשטח.  

  • יותר ניסיון!
בוגרי החוג לתואר ראשון בחינוך מיוחד מסיימים את לימודיהם כאנשי מקצוע המבוקשים במערכות החינוך השונות, בעלי ידע בתחומי הלקויות וניסיון עשיר בהתמודדות עם המורכבות של הוראה בכיתה ובהוראה פרטנית. כלים אלו מאפשרים להם להצליח במשימה המשמעותית העומדת בפניהם ולהיות מורים יוזמים ומובילים במערכת בה יעבדו.
Footer Mobile