שנתי
|
שיעור | תאריך השיעור | נושא | אופי השיעור
| שם המרצה | מספר שעות |
1 | 1.7.24 | רישום בוטני (בגן הבוטני) - תרגול בעפרונות | פרונטלי | עיינה שני | 5 |
2 | 3.7.24 | רישום - הרצאה על רישום בהיסטורית האמנות ותרגול רישום סוריאליסטי (דמיוני) בעפרונות | פרונטלי | | |
3 | 8.7.24 | רישום בעקבות ציורי המאסטרים - תרגול בפחם | פרונטלי | | |
4 | 10.7.24 | רישום אקטואלי התבוננות בדימוי מצולם– תרגול בפחם. | פרונטלי | | |
5 | 15.7.24 | רישום דיו - מיקוד, תנועה ונוכחות ברישום | פרונטלי | | |
6 | 17.7.24 | רישום דיו - מילים, טקסט, סיפור ושיר | פרונטלי | | |
7 | 22.7.24 | רישום תנועה- טכניקה לבחירה | פרונטלי | | |
8 | 24.7.24 | רישום קולאז' - הכלאת דימויים ממקורות שונים – טכניקה לבחירה | פרונטלי | | |
9 | 29.7.24 | רישום גרפי, עבודה על טקסטורות גרפיות, מצע משתנה של נייר - טכניקה לבחירה | פרונטלי | | |
10 | 31.7.24 | תחילת פרויקט אישי שיחות אישיות ותרגול רישום מהתבוננות בסצנה מבוימת, טכניקה לבחירה. | פרונטלי | | |
11 | 5.8.24 | פרויקט אישי מלווה שיחות אישיות, טכניקה לבחירה. | פרונטלי | | |
12 | 7.8.24 | פרויקט אישי מלווה שיחות אישיות, טכניקה לבחירה. | פרונטלי | | |
13 | 12.8.24 | פרויקט אישי מלווה שיחות אישיות, טכניקה לבחירה. | פרונטלי | | |
14 | 14.8.24 | סיום עבודה על פרויקט אישי טכניקה לבחירה. | פרונטלי | | |
15 | 19.8.24 | הגשות וסיכום | פרונטלי | |
|
ציוד נדרש לקורס
- עפרונות רישום B,B2,B4,B6,B8
- מחק
- סכין יפנית
- פחם עץ טבעי
- פחם סינטטי
- מחק לפחם
- ספריי FIXATIVE
- דיו שחור
- 4 מכחולים שונים בגודלם מיועדים לעבודה עם דיו (מעוגלים עם שפיץ)
- ציפורן לדיו
- בלוק נייר לרישום, גודל a3 עובי 150\160\180 ג'.
- בלוק נייר לרישום דיו, גודל a3 עובי נייר 240 ג.
- 2 צנצנות למים
- עט פיילות שחור 0.5.
הציונים בקורס יחשבו לפי:
נוכחות- 20% מהציון הכולל.
השתתפות פעילה בשיעורים- 10% מהציון הכולל .
ביצוע והגשת תרגילים הניתנים בכיתה ולבית- 30% מהציון הכולל.
הצגת פרויקט סיום שנתי בתערוכה משותפת וביקורת עבודות – 40% מהציון הכולל.
דירוג הציונים יתבצע לפי האופן הבא:
95-100 הצטיינות והתבלטות חריגה ביותר, הפגנת כשרון, רמת השקעה ויכולת יוצאת דופן, ציון נדיר.
90-94 הצטיינות, השתתפות פעילה ותורמת בשיעורים, עמידה בכל המטלות באופן מושקע ומשכנע, תשוקה ואכפתיות ניכרת בתחום הנלמד, הישגים מרשימים מאוד, התקדמות משמעותית לאורך הקורס.
85-89 הישגים טובים מאוד, השתתפות פעילה ותורמת בשיעורים, עמידה בכל המטלות הקורס השקעה רבה ופיתוח תהליכי יצירה מעניינים ועמוקים
80-84 השתתפות והשקעה מניחה את הדעת. עמידה במטלות הקורס, הגשה/מבחן מסכם ברמה טובה ועניינית, הפגנת מוטיבציה ורצון להתקדם
70-79 חוסר קל בנוכחות ובהגשת מטלות, התקדמות מועטה לאורך הקורס, רמת אכפתיות ורצון להתקדם טעונת שיפור, רמת הישגים בינונית
60-69 הפגנת חולשה בחומר הנלמד, חוסר התקדמות וחוסר עניין להשתפר. סטודנט אשר ביצועיו בקורס היו כה חלשים שהציון מהווה מעין אזהרה על סף כשלון. התנהלות בקורס כאילו לצאת ידי חובה
מתחת ל-60 נכשל, לא יקבל ניקוד אקדמי על הקורס, חוסר בנוכחות, חוסר אכפתיות מופגן, ביצועים ירודים ביותר ולא מתקבלים על הדעת.