התכנית ליעוץ ארגוני מעשי בשיטת כאוססדר, תבטיח לך מקצוע נדרש, כלים לליווי ארגונים ומנהלים בשינוי ובלמידה. מקצוע מרתק העוזר לארגונים ומנהלים להמציא את המחר ולך כיועץ ארגוני אתגר אינסופי והעצמה.
פרטים נוספים
התוכנית לעריכה לשונית מכשירה עורכים בתחומים של עריכה אקדמית, עריכה עיתונאית ועריכת תרגום. התוכנית ייחודית ומקיפה, ומעניקה ללומדים הכשרה אקדמית ומעשית המותאמת לשוק העבודה המתעדכן. בנוסף, התוכנית מציעה הכשרה בתחומים ייחודיים, כגון: עריכה ספרותית, קריינות הכוללת עריכת פרוזה, עריכת ביוגרפיות וסיפורי חיים. במסגרת ההכשרה יוענקו ללומדים כלים בתחומי הלשון העברית, הסגנון, מאפייני סוגות של כתיבה ספרותית, כתיבה עיתונאית וכתיבה מדעית, וכן ידע בנורמות של השפה העברית בת-ימינו.
תבתם סיפור לילדים? יש לכם רעיון לספר לנוער? חולמים לכתוב לקוראים צעירים? זוהי הסדנה עבורכם! הסדנה תלווה את תהליכי הכתיבה ותעניק כלים לשכלול ושיפור שלה. באמצעות תרגילי כתיבה, משובים, עצות והכוונה, תוכלו להפוך רעיון לעלילה, טקסט לסיפור וחלום למגירה למציאות כתובה
תכנית לימודי תעודה בתרגום במכללת אורנים היא התכנית היחידה באזור הצפון, המציעה מסלול לימודים בתרגום מעברית לאנגלית (וההפך), ובכך עונה על צורך ממשי הקיים בשוק העבודה, של תרגום מדעי, אקדמי וטכני, תרגום כתוביות ותרגום ספרותי.
התכנית מאפשרת רכישת השכלה מקצועית-אקדמית בתחום המידע למעוניינים להכיר אפשרות של קריירה כמידעניםוכספרנים בסביבות עתירות טכנולוגיה כגון: מוסדות חינוך ותרבות, מוסדות ממשל וציבור ועוד.
בשנים האחרונות מתרבות המסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות, שבהן לומדות קבוצות חוצות דורות וגילאים: צעירים, מבוגרים וקשישים. בתוכנית זו נלמד להכיר ולמפות את מאפייני הלומדים מגיל 20 ועד גיל 120, נתוודע למסגרות הלמידה ונבין את ההקשרים התרבותיים שלה. התוכנית תכלול קורסים אשר יתמקדו בהיבטים הפסיכולוגים, הסוציולוגיים והפיזיולוגיים של למידה לאורך מעגל החיים, ובמיומנויות הנדרשות כדי ללמד מבוגרים.
תכנית בעלת מוניטין רב המתקיימת מזה 33 שנים. בוגריה עוסקים בעבודה קבוצתית ומשמשים כחברי סגל בתכניות להכשרה בהנחייהקבוצתית ברחבי הארץ. התכנית מיועדת הן למי שהובלת קבוצה מהווה חלק מעבודתו והן למי שמעוניין לפתח קריירה מקצועית בתחום זה.
האימון האישי וה-NLP הם עולמות משני חיים, המשלימים זה את זה.ה - NLP כולל מיומנויות של קריאת שפת גוף, תקשורת בין אישית ונחשב לאחד הכלים האפקטיביים ביותר להובלה של תהליכי שינוי. זוהי גישה המשלבת בין המודע ללא מודע, תוך שימוש בכלים לשינוי ריגשי, שינוי מחשבתי ושינוי התנהגותי. האימון האישי (Coaching) הינו תהליך מודע של שינוי בחיינו. השילוב בין שתי גישות אילו יכשיר אתכם להיות מאמנים ומלווים של תהליכי שינוי ויקנה לכם יתרון משמעותי בתחום זה.
במהלך 10 מפגשים נקרא יחדיו טקסטים מרכזיים הדנים ומתווכחים בשאלות הנצחיות על מטרות האמצעים לחינוכו של אדם. תוך כדי קריאה ודיון נשאל עצמנו האם לחינוך בישראל כיום יש מה ללמוד וליישם מהדיון הבין דורי הזה?
כדוברי עברית אנחנו מסוגלים ללמוד ערבית מהר מאוד, בהתבססות על מבנים דקדוקיים, מלים ופעלים הדומים לעברית.שיטת הלימוד הייחודית בקורס מנגישה לנו מיידית את השפה הערבית, בונה לנו תחושת בטחון בשימוש בה ומוליכה אותנו לתוצאות מהירות, תוך בניית בסיס ללימוד השפה.הקורס מחולק לשני שלבים בסיסי ומתקדם.
שהות בגינה, טיפול בצמחים וקטיפת תוצרת עצמית גורמים לכם הנאה ומעלים חיוך על פניכם? מקומכם אתנו!גינון בר קיימא היא תפיסה הרואה בגן ובגינה מערכת אקולוגית הרוחשת תהליכים חיוביים בין מרכיביה השונים. מטרתה לתת מענה לצרכים ולרצונות של בעלי הגן והגינה לאורך זמן, תוך שמירה וחיזוק מרכיבי המערכת האקולוגית.
.
מדריכים ליצירה אומנותית ומלאכת יד במתנ"סים, במועדוניות, בתי- אבות, חוגים, העשרה בבתי ספר בשעות אחה"צ ובקרן קרב.
תפקיד מדריך חברת הילדים בישובים, קיבוצים ובמרחב הכפרי הינו תפקיד חשוב ומרכזי בבניית תשתית חינוכית בלתי-פורמאלית למערכת החינוך בקיבוץ ומתן מענה חינוכי להתפתחות הילדים והשתלבותם המיטבית בחברה. בתכנית זו אנו מבקשים לפתח את הצד המקצועי והאקדמי בעבודת המדריך וראייתו המערכתית את הילד והגורמים הסובבים אותו. התכנית מיועדת להרחיב ידע ולהעמיקו, לפתח כלים, מיומנות וחיבור לאקדמיה, כדי להניח יסודות ראויים למדריך חברת הילדים ולאפשר אופק התפתחותי בעתיד.
זיהוי תבניות ופרדיגמות חשיבה אשר מתוות בנו חסמים שונים בהתנהגות ובקבלת ההחלטות.זיהוי החוזקות האישיות והבסיסיות, טיפוחן ושימוש בהן בתקשורת הבינאישית בכלל סיטואציות חיי היומיום.חשיפת התלמידים לרפרטואר רחב של דרכים חדשות. יוקנו כלים שמאפשרים יישום של פתרונות למצבים מאתגרים.
במסגרת הוראת של"ח – "שדה לאום חברה", מרוכזות בבתי הספר הפעולות החינוכיות המתקיימות בתחומי ידיעת הארץ והזיקה אליה.הוראת המקצוע מתאפיינת בשילוב של פעילות חוץ כיתתית מגוונת עם הוראה בכיתה.הפעולות בשדה משלבות חינוך סביבתי, לאומי וחברתי מפגישות את התלמיד באופן בלתי אמצעי עם מערכות נוף-אדם בסביבתו הקרובה והרחוקה.
פרטים נוספים
העבודה במרחב הקהילתי דורשת התבוננות מעט אחרת על השחקנים, על הכוחות ועל הרצונות השונים. על מנת לפעול במרחב הקהילתי באופן שמקדם הסכמות ותנועה מצמיחה, יש צורך באופן פעולה הכולל עקרונות מעולם הגישור לצד עקרונות מעולם בינוי הקהילה.